Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-07 11:43:37 följande:
    Skicka med Bussgods?
    Nej vi kör nog till höör. Det är inga problem. Jag bara tänkte att Malmö är en ganska stor stad och att det nog hade varit en god idé. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 11:46:17 följande:
    Det hade det nog. Jag tror inte organisationen är så himla stor, och typ allt bygger på goodwill liksom.
    Jag ska göra egna kartyonger och packa in leksakerna till riktiga julklappar Alla barn förtjänar julklappar! 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-10-07 11:48:13 följande:
    Jag ska göra egna kartyonger och packa in leksakerna till riktiga julklappar Alla barn förtjänar julklappar! 
    Jag vill revidera det uttalandet. Douglas i 1 B förtjänar INGA julklappar för han slåss i matkön!
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-10-07 11:48:54 följande:
    Borde inte din dildokartong funka lika bra?
    NEJ. Den ska jag ha att frakta mitt eget ris i!
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-07 11:49:02 följande:
    Gå till din närmaste mataffär och fråga om du kan få kartonger av dem
    Ja svårare än så behöver det ju inte vara. Förlåt om jag inte är ett geni
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-07 11:49:53 följande:

Jag fick det från matbutiken. No probs.

Mariohn skrev 2010-10-07 11:48:13 följande:

Min målsättning var att slå in allt, jag köpte tom flera rullar papper. Men när jag satt framför berget av saker så insåg jag att ungarna skulle bli glada ändå och att jag bara skulle knäcka mig. Så jag struntade i det.

Fast jag tycker att det är mysigt. Jag slänger fram en kall julöl, spelar o helga natt och packar in julklappar Klart de blir glada ändå men några saker är säkert roliga att få i julklappar. Lite pennor och block och spel. Får man skicka begagnade saker i bra skick?  Jag har en hel enorm mängd barbiesaker som väntar på att slängas. Kan man skicka sådant? 
  • Mariohn
    Der Ficker skrev 2010-10-07 12:58:30 följande:
    Nu har jag ätit min soppa
    Jag önskar att du bytte tillbaka till AÄFM och hade bilden på de sexiga vaderna igen. Tror att det skulle vara ett lyft för alla. 
  • Mariohn

Jag går sönder. Min katt har fortfarande inte kommit hem....han har varit borta i två nätter nu. Är det normalt? 

Svar på tråden The return of the Lolilla