Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-13 12:28:31 följande:
    Jag är ingen katt.
    Mariohn skrev 2010-10-13 12:17:56 följande:
    Har gjort det. De håller med om att det r en knivig situation som de inte har någon lösning på. Tjusigt
    Åh fyfan. Kidnappa barnet?
    HAHAHA på tal om det. Måste berätta.  Världens osmidigaste tant ringde mig i måndags och upplyste mig om att V fortfarande står folkbokförd på den gamla adressen. Hon var verkligen ilsken och upplyste mig om att det är kidnappning om jag undanhåller honom från sin far och försöker flytta honom i smyg :´) Jag bara dog av garv.... Man kan faktiskt ta det lugnt och fråga saker i lugn och ro till en början. Det hela rörde sig om ett missförstånd orsakat av en pappersmiss. /
    kidnapparen 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 12:34:00 följande:
    De konstigaste saker händer dig, lilla Mara. Nu håller jag på att förgås av hunger. later!
    Jag skickade in ett papper utan att M hade skrivit under det. Det är inte konstigt. Det är mänskligt mitt i flyttstressen. Det var tanten som var konstig
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 13:35:30 följande:
    Det var det jag menade. Nu har jag ätit. Jag börjar ledsna på kyckling och grönsaker. Det tog två år......undrar vad jag ska äta istället?
    corn. Jag är helt såld på corn. Idag ska jag äta cornfärs i pitabröd. Med fantkrydda och tomat. Svingott. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 13:41:25 följande:
    Aromat och corn...dina smaklökar verkar trasiga. :)
    Haha nooo
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-10-13 13:47:22 följande:
    Nej, käre vän. Vi tänker helt lika där också. Jag äter magert i veckorna, inte bara för att det är gott, men också för att jag verkligen ska kunna unna mig saker på helgerna. Utan att bli tjock.
    Jag försöker göra samma sak om jag vet att jag ska äta vin på helgen. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 13:49:46 följande:
    Fast då tänker vi lika enbart på helgerna vad gäller matens funktion. Sitta och välja mellan kyckling och lax 4 av 5 vardagar funkar inte för mig. Men annars tänker vi lika. :)
    Vad äter du då? Firre är gott. Alla firrar är goda. Nästan. Abborre är gott. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-10-13 13:53:53 följande:
    Aborre är faktiskt en riktigt god fisk, elller alla aborrfsorter är goda. Mycket pasta i olika former blir det på vardagarna. Nöt-, lamm- eller gris ett par gånger i veckan. Fisk i form av torsk, sej eller lax  en eller två gånger i veckan. etc etc etc
    Jag äter helst inte gris och lamm äter jag absolut inte. Men oxfilé blev jag sugen på nu. Jag är nog hungrig.
Svar på tråden The return of the Lolilla