Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-06-28 20:04:53 följande:
    Vad gjorde du?
    Sög lite kuk.........Drömmer.....åsså käkade jag dinner också.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-28 20:10:49 följande:
    Du måste vara proppmätt!
    På alla vis! Shit vad upprörda känslor det har flugit omkring här idag. Jag missar all action alltså.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:13:58 följande:
    Som efterrätt?
    Dicken eller dinnern?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:13:58 följande:
    Som efterrätt?
    Ska du åka å träffa Bamsingen på "vår" helg? Isf kan jag bara dra en enda slutsats. *hotfull*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:15:29 följande:
    Ja, precis.... Vilket?
    Drömmer..........Jag tar...................dicken!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:43:52 följande:
    Självklart inte
    Nej shit. Vad ni skulle få skämmas!
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-28 20:48:29 följande:
    Yay Tur annars hade jag suttit ett par bord bort med solglasögon och sugit argt på en drink. 
    HAHAHAHA! *ser det framför mig*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:49:20 följande:
    HAha, saft, saft, hallonsaft....

Djeffla Pårrarå, hon slängde ut oss ur Gillatråden.... Aja, nu är vi här, dårå! *bestämmer argt*
    Bossig är hon.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 20:51:21 följande:
    Haha, jag med... Åsså med ilsken smurfröst: *Får man påtår på drinken? Det STÅR på lappen därinne att påtår ingår, men det står inte på vad! Då gäller det även drinkar, annars måte man för faen skrrrriva det*
    *döööööööööör*
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-06-28 20:54:58 följande:
    Ska du säga som måste lolilla utanför lolillatråden för att andra ska få se dig lolilla! 
    Har "lolilla" blivit ett verb? Som i "att lolilla"?
Svar på tråden The return of the Lolilla