Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-12 19:26:41 följande:
    Vad GÖR ni?
    inte mycke väntar pa att ncis ska börja
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-12 20:09:02 följande:
    Är den dubbad hos dig?
    jupp dom pratar tyska mycke underhallande tills man vant sig vid det
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-12 20:26:49 följande:
    Hello bäjb!
    lokisse skrev 2010-09-12 20:19:42 följande:
    jupp dom pratar tyska mycke underhallande tills man vant sig vid det
    Jag blir full i skratt när jag hör tysk dubbning, säger bara det.Foten i munnen
    efter ett par ar har man vant sig
  • lokisse
    Der Ficker skrev 2010-09-12 22:29:43 följande:
    Jag orkar inte leta... Dessutom vill jag ju bara knulla en viss person egentligen. Så om du hittar nån så måste han vara ett jävligt bra kap fölr att väcka intresset mitt.
    kom hit och sök dig en ny här vimlar det av tyskar.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-13 10:10:05 följande:
    Spelar ingen roll...att dra sitt hem efter bilen borde vara förbjudet mellan 0800 och 2000 under perioden april till oktober.  :)
    särskilt för holändare hela jävla autobahn är igen korkad av nederlänska husvangsmarodörer som bara maste köra om varandra i 50 kmh...
  • lokisse

förövrigt nattbuss fran gulmar fick mig i nostalgitripps modus!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 10:17:09 följande:
    Jag var livrädd. Sen tror jag nattbuss är något överdrivet eftersom kl var 21.30
    ha ha du är sa söt!

du far lära dig hur du kan försvara dig pa lätta sätt gtp och liknade
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-13 10:17:27 följande:
    Här är det pensionärerna. De åker ofta i en fin bil, säker och bra - men går tydligen bara 80 på 120-väg.
    Trafikfaror!
    jag är säker pa att nästan hela svenska folket är trafikfaror!!
    dom vet ju förfan inte hur man kör in och ut ur en rondell. livsfarliga kamikatzepiloter!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 10:21:15 följande:
    Jag har tränat Aikido i 8 år. Det borde hjälpa litegrann. Plus att jag är väldigt medveten om min omgivning. men jag är rädd ändå. Obestämd
    stackars liten!
    finns det ingen fals säkerhet som du kan använda dig av typ pepparspray eller larm eller nagot sa du inte behöver vara skrajsen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 10:25:04 följande:
    Eller så åker jag bara taxi.
    fast det är ju att inskränka sin frihet!
    sant tycker jag är trist.
Svar på tråden The return of the Lolilla