Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-09-13 10:23:08 följande:
    Inte precis faktiskt. Har inget behov av bil eller körkort. För det mesta.
    fast det är kul att köra bil!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-13 10:21:56 följande:
    För att de är dyra, det är jobbigt att släpa på väskor, barn och vin in och ut, sängarna är jättehårda (aj i ryggen) och en gång hittade jag en spindel lika stor som en krona under en av kuddarna.

Dessutom kan man inte på på hotell mitt i skogen. Fiska, plocka svamp eller bara springa runt är kul det med.
    det är sant!

">

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 10:28:19 följande:
    Nu kryper jag ner i sängen med min lilla tjej en stund. Later.
    ha det sa trevlit !
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-09-13 10:32:14 följande:
    Givetvis...gör inte alla killar det?
    betyder det att du är kille?
  • lokisse
    M C skrev 2010-09-13 10:41:43 följande:
    Pressbyrån i Gnesta var utlämningsställe förut. Just say'n. Inte en vanlig pressbyrå.
    i gnesta hamnar man igentligen bara om man somnar pa pendeln
  • lokisse

jag har gatt ner 8 kg sen jag blev gravid...
    tycker det är läskigt

• lokisse

jag är kass pa filmer.

• lokisse
    2timearound skrev 2010-09-13 15:04:18 följande:
    *suck* nej. jag är säkert som en jävla träbit i sängen. Så är det nog. Obestämd
    du menar att det flyter
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-09-13 15:16:01 följande:
    Allting flyter ,-)

sv.wikipedia.org/wiki/Panta_Rei
    allt är relativt
Svar på tråden The return of the Lolilla