Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu kojar jag! Behave............

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-08-16 07:08:17 följande:
    5'38 kom lilla Lina 460g 51 cm 36 runt huvet
    Skål NU ÄR DU FRIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Och stort grattis till bebisen också!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Det här är en bajsig jävla fittig knulldag som kan dra åt helvete! *positiv*

• 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-16 19:01:18 följande:
    *slickar ljumsken*

Vad har hänt?
    Jävla massa strul och skäll och skit........
  • 2timearound
    Lady Ackles skrev 2010-08-16 19:08:09 följande:
    Låter inte kul.
    Ta det på FB?
    Det har bara varit en dag från helvetet, med sura fula äckliga kunder som är dumma i huvudet (flera stycken) och strul med extrapersonalens nya schema och strul med vår stillbildsfotografering på torsdag och jag har ont i magen.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-16 19:13:10 följande:
    Stackars 2timer. Dumma kunder är crap.
    *hata* Död

Jag menar, en del kunder har ju rätt att vara sura liksom. Ibland tar saker lite längre tid och så och det kan vara svårt att förstå, men en del är bara så jävla tomma i pallet att det ekar när de pratar.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-16 19:35:17 följande:
    Ibland när man blir sådär lack funderar jag på hur det hade varit om man hade röst som Tom Waits.
    Jag klickar på länken om du lägger in en. Kanske.
    Hercule skrev 2010-08-16 20:15:59 följande:
    Jag kanske bara gillar sylt!
     What are you? 5?
  • 2timearound

Jag letar efter en ny avatar. Nåt mer glamoröst tror jag...........sist blev ni sura för min donna gick åt fel hål. *letar*

• 2timearound

Nu letar bamsingen efter nåt elakt fult att lägga in. Men jag är inte på humör ser du.  

Svar på tråden The return of the Lolilla