Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-08-18 20:50:28 följande:
    Du e sjukt rolig iaf

Och smart verkar det som. Jag tror du är snäll, men vill vara lite elak ibland
    Shit. Och jag som trodde mina mesiga elakheter helt flög under radarn med tanke på resten av sällskapet liksom.......

Det är konstigt att ingen av er har vågat svara på frågan. Jag kan ta det, jag lovar. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:54:46 följande:
    Weird. Går du utan BH eller?Förvånad
    Ja Skrikandes Borde jag inte det? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-18 20:56:11 följande:
    Hängbröst, I know the feeling.

åh, jag har köpt en asfin jacka åt Sunna. Den är vit, klockad, liksom, med veck i sidorna, så den är insydd och går ut, lite längst ner. Fodret är vitt med laxrosa hjärtan, Avtagbar luva som går att knäppa under hakan. Gissa om jag ville ha en sån? Ja, det ville jag, men fanns endast bebistrl.
    Låter gulligt och allt det där, men mina barn får faktiskt LEKA när de är ute. Drömmer
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:57:07 följande:
    Vad var frågan?

Jag gillar dig. Så enkelt är det.
    Frågan var om jag har hängbröst, men tack!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:58:04 följande:
    Då har du väl början till lite södergående bröst *kramar om*
    SATAN! Det måste ha skett i sommar för innan dess klarade jag penntricket. 
    Semper Idem skrev 2010-08-18 20:57:58 följande:
    Lättast: Ta en bild, inboxa mig så skall jag ge ett omdöme.
     *trixar med kameran*
    Jazza skrev 2010-08-18 20:57:48 följande:
    Hahahahaahaaaaaaaaaaaaa

Nej!!!!
     Men jag är ju ensam. Får man inte det då? Skrikandes
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:58:43 följande:
    Har ingen aning alls. Tokregnar ivf.
    Nej, det är inte fullmåne. Tyvärr. Folk är sånna. Vad är det då?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 21:05:11 följande:

Ska bada nu. Lackar ur på kuksajten & bara allmänt pissed just nu.

Meh! Tänker nån stanna här?!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-18 21:07:38 följande:
    Det är den snabbaste genvägen till hängbröst, men visst,sistah, leddem häng
    Det sa min första pojkvän till mig när vi var 16. Så sööööööööt han var *drömmer*

Han tittade på mig med sina vackra blå ögon och så sa han -du måste alltid  ha bh, glöm inte det, för annars får du hängbröst! Det är kloka ord från en sextonåring.

Och så rätt han skulle få!  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-18 21:17:53 följande:
    Nu kanske du lär dig lyssna?
    Men är det inte plastbröllop nästa år? Då kanske du kan önska dig ett par nya av T?
    Men han är ju så förtjust i min perfekta handfull. vad kan bli bättre än perfekt liksom? 
Svar på tråden The return of the Lolilla