Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-08-16 21:23:50 följande:
    Ingen aning, svårt, man kan ju inte dissa sina kunder. Har en känsla av att du är ganska bra på att hantera det
    Får väl vara som en gås och bara låta det rinna av.
    *skäms* I vanliga fall kanske......blev lite mycket idag. Då är det bra att vara två! Jag blev så jävla förbannad så till sist sa jag bara att "du får prata med butiksägaren, han är här i morgon" och lade på luren. Så det blir min mans problem i morgon! Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Men fan som vanligt! Gillade den här ju...........

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-16 21:42:13 följande:
    Ja den är inte så dum. Den förra ser utom som en Ilon Wikland teckning(kanske det är), lite snäll..
    Du har helt missuppfittat mig. Jag är snäll. 
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 21:40:49 följande:

Ser att EmoPorran skaffat en ny passande avatar.

Men det är ju bara halva som syns! Men visst passar den mig? Jag har hittat en jättefin tomte-tjej som handlar i kortkort som jag tänkte förgylla tråden med lite närmre jul.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-16 21:56:23 följande:
    Ja, jag fittar dåligt.
    Stackars din fru.....

Blir det nej på den här? 
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 22:01:20 följande:
    Den är riktigt trist om man inte tittar närmare alltså går in på din presentation då ser man att den är söt.
    Den ser ut som jag!  

Kolla den här nu då... 
  • 2timearound

NEJ!

• 2timearound

Ni tycker tydligen att det här är skittråkigt............

• 2timearound

Tack sötis, men nej.

• 2timearound

Åhhh, mums!

Men nej. 

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 22:35:01 följande:
    Den du har funkar bra

Hittade en väska till dig
    us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4...
    Ja, jättesnygg! Det vore nått........

Menar du att jag ska ha gjort allt det här jobbet för fucking nothing? Ta tillbaka den gamla och bara gå och lägga mig? *funderar* 
Svar på tråden The return of the Lolilla