Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SVARA GENAST! Gul?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

HAHAHA! Den här känns too fucking happy.......

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-16 22:50:50 följande:
    Röstar på den. Alltså den med månen i bakrgrunden. Varför lägger du inte in dom i en mapp i ditt galleri eller i tråden så man kan kolla på alla och jämföra?
    Bra idé! det ska jag gör i morgon. Tack!
  • 2timearound

*vinterskrud*

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-18 17:05:02 följande:
    Man skall inte lite för mycket på vetenskap

Idag cyklade jag hem med min son och hans kompis. Kompisens kedja hoppade av varpå jag erbjöd mig att fixa det men han avböjde med motiveringen

- Min pappa känner en cykelmekaniker och jag har ärvt hans talang!!!

Och han fixade det faktiskt
    Vad gammal du måste vara som har barn som har kompisar som kan prata så tydligt. *konstaterar*
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-18 20:27:37 följande:
    Vem har tutat i dig att du är snäll
    Man kan ju inte vara snäll hela tiden, då blir man ju en kossa
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-18 20:37:58 följande:
    Då har jag nog ganska rätt om dig trots allt
    Sen är jag sjukt uppretad idag också. Jag var helt ärligt tvungen att öppna kalendern och kolla om det är fullmåne. Så många knasbollar har korsat min väg idag igen.........Drömmer

Nu vill jag veta; exakt vad är det du tror dig veta om mig? *nyfiken*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:40:22 följande:
    Fy fan i helvete vad jag är trött, irriterad & på allmänt dåligt humör

Är FL ok eller fuckar det fortfarande?
    Är det fullmåne hos dig också? 
  • 2timearound

Fan. Jag är sjukt svettig på en smal strimma under tuttarna. Betyder det att jag har fått hängbröst?  

SVARA!  

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-18 20:48:53 följande:
    Fan vet. Svettas du bara där?
    Ja. Är det inte konstigt? 

Varför finns det bara fula ytterkläder för barn? Bara för att inte ungarna har nån smak betyder det väl inte att föräldrarna inte heller har nån?  
Svar på tråden The return of the Lolilla