Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-12-08 14:32:13 följande:
    Jag kollar vad ni skriver men har inget att säga!
    Det är EJ lätt att vara lite trög
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-08 14:34:42 följande:
    Nej, jag tycker så himla synd om dig....*klappar snällt*
    Varför är du då EJ här och stöttar mig
  • Mariohn

Vad har hänt med mitt barn? Han äter som en fet människa efter Robinson. Han åt välling klockan 10, dillkött med ris klockan 12 och nu sitter han och stuvar i sig en macka och lägger pussel. Jag föreslog en banan istället och då vrålade han "MAMMAAAA NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ". Tur att han är så sansad och diskret. Undrar vart han har fått det ifrån.

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-09 09:40:16 följande:
    Omg. Nonono......det vore.....fruktansvärt. Nej, de har frågat om jag vill jobba med att utbilda säljare. Eftersom det är en av mina superkrafter kunde jag kanske tänka mig det ett tag, i en övergångsperiod, tills jag kommer på vad jag vill göra. Men de har inte kommit med något formellt ännu, så jag vill inte ta det på för stort allvar. 
    Det låter roligt! Hoppas det blir så
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-09 09:58:53 följande:
    Kom ihåg vad du saknade honom för några veckor sen......
    Det är inte han! Det är någon grannes jävla kattröv som håller oss vakna hela nätterna och har gjort i en vecka nu. Klockan 03 väckte den upp hela familjen. Den sitter utanför V:s sovrumsfönster och skriker som ett jävla larm och krafsar på rutan och ytterdörren.  Minst en gång per natt sitter den jävla idioten där och skriker så att en av oss måste gå upp, klä på sig och fysiskt skrämma bort den och då är den ändå tillbaka efter 5 min. Jag bölade av trötthet klockan 05 och 06.30 väckte den V som blev livrädd. Vad fan gör man? Snart dödar jag den. På allvar. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-09 10:00:50 följande:
    Pendlar en del?
    Det är inte MIN katt. Vi tar ansvar för våra djur. De får inte springa runt och terrorisera andra som valt att inte ha djur
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-12-09 10:05:07 följande:
    Jaha, men döda den då!
    Neej då blir den ju ledsen!! Men vad gör man? Ska man ringa polisen? Åka in med den till veterinären och se om den är chippad så att man kan kontakta ägarna och upplysa dem om problemet? Och kan man då kräva att de betalar veterinärräkningen? Jag är verkligen helt hjälplöst trött på detta. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-12-09 10:06:27 följande:
    Jag bölade av trötthet kl 5 när min make var som ett jävla plåster och låg och gned sig mot mig........
    Har han inget pungfjun eller rövhår eller något som du kan dra tag i ordentligt? Det brukar få slut på gnidandet!
Svar på tråden The return of the Lolilla