Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Ok hej löptikar och slangar vad ska vi göra idag? 

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-05 13:52:16 följande:
    Jag har mens. 
    Jag har läst på FL att när man har mens måste man vara noga med hygienen annars kan man få "menskakor". Det tävlar om titeln "äckligast på FL" med en del flytningsbilder och diverse. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-05 13:42:55 följande:
    Mmm...folk har lite konstiga böjelser alltså....synd att Freddan har dumpat oss annars hade han kanske kunnat berätta mer om det.
    Han var här igår. Trodde att du skulle komma springandes i vild galopp så att det skvätte i hela tråden men nix. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-05 14:02:37 följande:
    vad är det?
    typ kissa blodpudding eller?
    Om jag inte missförstod betyder det att blod torkar i könshåret och bildar "kakor" som måste klippas bort. Det har aldrig hänt mig men alla verkade skrämmande medvetna om fenomenet. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-05 14:13:48 följande:
    Så söt hon är idag, lilla Maran
    Jag är utsvält och längtar tills ikväll. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2011-01-05 14:16:39 följande:
    utsvulten heter det väll och om jag inte läste fel har du just sugit i dig snor och borde vara mätt
    Ja! Se vad hjärnan ställer till med när den saknar kolhydrater Pinigt, skämmigt. Snoret var helt fettfritt  Smakade bara salt
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-05 14:19:35 följande:
    Vår middag blir inställd, Ms föräldrar och kusin har feber..... Känns ganska ok, ändå, faktiskt. Vi får en lugn, skön hemmakväll (=dricka vin och hångla i soffan)
    Vad tråkigt och mysigt Vin saknar jag. Det ska jag dricka till sommaren
  • Mariohn
    Jazza skrev 2011-01-05 14:22:08 följande:
    Meh, du kommer orka tre veckor, max, om du inte får dricka något vin eller äta något gott
    Sluta vara så jävla hardcore!
    Hahaha fast jag dricker inte vin för att jag är rädd om min lever och bukspottkörtel. Jag var ju jävla sjuk remember? Och för ett par veckor sedan när jag drack vin började jag ömma runt levern och där omkring så jag tar en riktigt lång paus nu. Kan ändå inte njuta av alkohol när jag är orolig över hur den påverkar mina inre organ. 
Svar på tråden The return of the Lolilla