Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-26 22:26:25 följande:
    Jag saknar Bam. Rensar prutten varje dag i hopp om att hon ska dyka upp och dunka på mig i avgasröret men icke  Gråter
    Kan du inte bara gå över och ringa på hennes dörr då? Ta med en chokladkaka så blir hon snäll och glad.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    IAmLovely skrev 2010-08-26 22:29:51 följande:
    *smäller till*
    Mariohn skrev 2010-08-26 22:29:43 följande:
    Jo. Men först ska jag vila mig. Jag är trött och har pms. 
    Hon verkar inget trevlig idag ändå.......

Nu börjar det........jag känner adrenalinet pumpa runt. Antligen går jag och lägger mig eller så blir det knas. jag känner att jag kommer att skriva massor av personangrepp och skit och inte vara saklig alls.......  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:30:53 följande:
    Haha, nej. Är hemma med familjen nu, arbetade på distans i våras och somras, inte så mycket som pockade på uppmärksamhet då.
    Men gulle! Du måste träna din fru. Som vi har tränat vår män. Att sucka tyst för sig själv och sedan hitta nya favoriter på tv istället.
  • 2timearound
    IAmLovely skrev 2010-08-26 22:42:09 följande:
    Mot mig? Gråter
    Men är du mongo? Mot pedofiljävelen såklart. Om du ska hålla på att kasta dig fram och tillbka mellan trådar, trådhora, får du fan läsa ikapp! Skrikandes
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:43:33 följande:
    Tack för tipset men lite har jag nog del i det själv
    menar du att DU VILL UMGÅS?!
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:49:02 följande:
    Ja det är en liten egenhet jag har.
    How quaint. 

• 2timearound

Thanx for moral support, Alibi.

• 2timearound
    IAmLovely skrev 2010-08-26 22:57:14 följande:
    *fattar inget*
    Men läs ikapp då........Drömmer
  • 2timearound

Nu loggar jag ut innan peddot svarar så han inte tror att han får sista ordet. Natti natti! Hjärta

• 2timearound

Morning! Jag inleder dagen starkt i peddo-tråden Känner mig vild och galen.

• 2timearound

Semp:

Det är en stor skillnad om en fjortis utforskar sin sexualitet med en jämngammal med lite petting, kyssar osv. Jag tycker fortfarande att 14 är för tidigt men det är ändå skillnad än om det kommer en fullvuxen karl på 30-40 + och tar vad han vill ha. Det är ett mentalt mycket ojämlikt förhållande där fjortisen inte kan förhandla villkoren med annat än sin egen kropp. 

Svar på tråden The return of the Lolilla