Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-26 22:00:55 följande:
    Inte här. Men jag tror säkert att T tar sig en svängom i ditt pastejkök då och då!
    Har du helt missat mina hemmorojder? Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 22:03:42 följande:
    Glömmer han att stoppa in tarmen igen efter sig?
    Jeeez.........din fantasi är verkligen...............oöverträffad!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag känner att ett krig börjar byggas upp inom mig. Undrar om jag ska ha en rejäl urballning och avregga mig sen? Död

Läste ni min uppvärmning igår?  

• 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-26 22:13:20 följande:
    Håna mig du bara
    Jag menar allvar!
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:16:41 följande:
    Ja, bättre kan du *waiting for the urballning*
    Det är svårt att prata med dig.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:19:15 följande:
    Man blir ju nyfiken på vad du sitter och trycker på
    Nej, jag menar rent praktiskt. Du skriver en sak, jag svarar sen försvinner du eller så blir det tyst i en timme och då har vi skrivit vidrare massor så man kan liksom inte slutföra en konversation. Annars är det inte så svårt, inte svårare än de andra dårarna iaf.
    Mariohn skrev 2010-08-26 22:17:40 följande:
    Den var kul. Jag provocerade ett par människor där. Är det inte det den är till för?
     Jag vet inte. jag känner ett hat växa mot End of days. Som jag snart inte kan kontrollera.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:24:49 följande:
    Ah, jag förstår. Ja det är lite annat som drar nu. Jag brukar fakriskt vara ganska intensiv och otålig själv
    Ja, sån är jag.
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-26 22:24:57 följande:
    Olla!
     Kan du sluta olla ditt räliga stycke?! Det är äckligt med din shemale-juice överallt! Skrikandes
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 22:25:44 följande:
    Jag förstår dig. 
    Gemensam sak? 
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-26 22:27:23 följande:
    Jag förstår det. Vi är nog lite lika där.
    vad är det som drar då? Sex-chatt?
Svar på tråden The return of the Lolilla