Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-08-26 20:52:52 följande:
    Den såg jag ja. Din man är verkligen inte blyg.
    Det är Jazzans man. Men hon sa att jag fick visa den. 

men touché ändå!  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 20:53:19 följande:
    Hej. En norrlänning ringde mig nyss. Det var vansinnigt uppfriskande. Jag har inte pratat med en så lycklig människa någonsin tror jag. 
    Tele2?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

6 min kvar till True Blood!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *sprängs*

• 2timearound

*spammar*

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 20:55:28 följande:
    Hahaha nej. En glad student som ska hyra min lägenhet. Han är överlycklig och jag förstår honom. Den är skitfin, relativt billig, ligger i guldläge och det var över 250 sökande på den men han hade nyss fått beskedet. Jag lovar han sjöng nästan i mitt öra! 
    nu snart.........snart snart snart!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-26 20:55:53 följande:
    Dissar du mig eller?
    Nej, I adore you.
  • 2timearound

NU! Later skanks.

• 2timearound

Satan vad bra det var! Det var början till bögsex, de värmde upp ordentligt. Jag blir helt matt. .-D

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 21:55:33 följande:
    Hoppas att de inte hade ätit majs. Kul att få majs på pillen. 
    De kom liksom inte så långt. Det räckte med det som var. 

Brukar din snubbe få majs på dicken när han tar dig i brunögat? Jag vet inget om sånt eftersom jag inte praktiserar bajssex............... 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-26 21:58:32 följande:
    Han får inte ta mig i dajmkrysset. Det är heligt och privat!!
    Så ingen majs då? *snopen*
Svar på tråden The return of the Lolilla