Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-25 22:54:57 följande:
    Berövad oskuld... *fnyser*
    Är du UnderGiven, Lilla Lo?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 22:56:09 följande:
    Jag tror jag vet vilken tråd du pratar om, MAS länkade till den i Gilla tråden. Jag gick in och läste lite för att se vilka dessa UG brudar var men jag såg inget. Jag blev nog vaccinerad när jag var liten.
    Lyllos! Vilket landsting? Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-25 22:59:17 följande:
    Inte efter ditt föregående inlägg:  

2timearound skrev 2010-08-25 22:53:23 följande:
    Det är min fasta övertygelse att ingen i grund och botten gillar det. Utan att det kan vara t ex invanda mönster efter övergrepp eller missförhållanden.

Det var det uggarna inte gillade. Att jag inte trodde dem när de bedyrade hur mycket de älskade stryk och strypning och att bli mentalt nedtryckta.  
    Jag kan acceptera din läggning, men aldrig respektera den. .-D
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 23:01:57 följande:
    Ja, det låter inte orimligt. Tyvärr får man väl inte komma med lekmanna diagnoser även om de osar sunt förnuft.
    Skit i det där nu. Läs inte så jävla långsamt semp, du svarar bara på hälften av inläggen.

Vad har ni för frisyrer? 

Vad har du för fittfrisyr?
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 23:06:21 följande:
    Har vi inte diskuterat det i tråden redan? Med lite hårda ord och sånt? 
    Det var nog dina andra kompisar, trådslyna.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 23:07:31 följande:
    Det jobbet kan man leja ut

Men gud vilka fula trosor din fru har!
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 23:07:45 följande:
    *lämnar tråden* 
    *vinkar*
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 23:10:00 följande:
    Mmm, vilket onödigt plagg. Vilka trostalibaner har kommit på det.
    Gillar du "att hänga fritt"?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 23:12:55 följande:
    Även om man är en "prick" skall man väl behandlas väl
    Nej! Jag hoppas att den är större än en prick?
  • 2timearound

Nu orkar jag inte mer. Peace out.

Svar på tråden The return of the Lolilla