Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-19 09:48:35 följande:

Goddag.

Tror jag tappat något hekto i vikt.

YAY! Jag också. Ska vi ha fest i tråden?
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 11:11:38 följande:
    *skrattar åt Poirots bilder*

Vad gör ni?? Jag har väntat på att min lap ska hitta nätverkskortet och till slut så
    Jag ska äta knäckebröd och hänga i tråden!  Vad ska du göra?  
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 11:20:52 följande:
    Sen ska jag röja lite här med.. Jag har gett mina stackars blommor vatten och tom duschat en. Den hade lockväv på sej *yuäck*
    Vad fanken är lockväv? *bävar*
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 11:29:49 följande:
    tunn spindelväv.. det verkade dock inte vara någon "inneboende" kvar *pustade ut*
    Jag HATAR spindlar. Och löss. Och kryp. SKITMYCKET! 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 11:44:04 följande:
    Ja det är då inte mina favoritdjur heller och särskilt inte spindlar Kräks
    De ska dö allihop. Bestämmer jag. Jag tycker att man kan sätta alla spindlar och pedofiler på en öde ö. Så kan de stanna där för ALLTID! 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 12:34:19 följande:
    Äsch bara de håller sej utomhus och inte just där jag är så får de vara - de håller ju undan flugor och massa andra äckliga insekter.. Men de få stanna utomhus - att försöka bli inneboende hos mej är förenat med dödsstraff..

Det va bara en som fick uppehållstillstånd för han va så lugn och bodde så snällt i sitt hörn och fångade flugor och annat jox
    Inte lockespindlarna. De där med rund kropp och låååånga smala ben. Fy fan. Jag skiter på mig när jag inser att jag står eller sitter intill en sådan jävel som sitter på husväggen. *ryser*  Pedofiler som försöker flytta in hos mig eller sitter på husväggen och glor dör. 
  • Mariohn

De sitter alltid på så jäkla olämpliga ställen dessutom. Man ska grilla lite skaldjur och världen är vacker och VIPS sitter där en pedofil bakom grillen och bara stirrar. Inte låter de sig skrämmas heller.

När jag var liten satt det en pedofil på min vägg ovanför sängen en gång. Pappa krossade honom med lite papper och det gjorde att det blev en våt fläck på väggen som jag var så hysteriskt rädd för att pappa var tvungen att måla om hela rummet för att få bort pedofilsaften så att jag vågade vara i mitt rum igen.  

• Mariohn

För övrigt tycker jag att man borde hänga ut alla spindlar på nätet så att man vet vart man har dem. 

• Mariohn
    Zimlis skrev 2011-01-19 12:46:15 följande:
    Nääää jag vill faktiskt inte veta vart alla är - då skulle jag inte kunna bo någonstans ju Har säkert en massa groteska pedofiler i springor upp på vinden osv..
    Du har en poäng där.  När jag var liten sade min äckliga kompis "stella" att man aldrig är mer än 5 meter från en pedofil. Det förstörde min barndom. Sedan glömde jag det. Och var lycklig. Tills nu. Kan tänka mig att det bor flera hundratals pedofiler ute i trädgården. Kan man ta död på dem på något vis? 
  • Mariohn

Ok varför är det en smällfet och övergödd brud som gör reklam för nutrilett på tv?  "Med hjälp av nutrilett har jag äntligen lyckats"...Med VAD har hon lyckats?? Att lära sig spela gitarr möjligtvis. 

Svar på tråden The return of the Lolilla