Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-21 11:06:44 följande:

Den snor jag! Så ska jag börja förklara min strandvägran. Det är av hänsyn till andra jag låter bli.

Jag badade en gång på allmän strand när jag var höggravid med Eira, det var mina syskon kusiner kusinbarn mm. samt en massa totalt oskyldiga åskådare.

Det var som om hela stramnden bara frös när jag tog av mig handuken. seriöst, småbarn glodde med gapande munnar. Kvinnor såg belåtna och äcklade ut och männen gjorde allt för att titta bort.

Men jag var så löjligt gigantisk att jag inte brydde mig utan bara högg till och skämtade om det.

Du har nog missuppfattat situationen. Jag tror att det var som följer: Du tog av dig handduken. Män slet av sig sina vigselringar, slängde dem till marken och skällde ut sin fru efter noter för att hon låtit sig förfalla så illa. Kvinnor ville hata dig men deras rasande avund vändes till beundran hur mycket de än kämpade emot. Småbarnen glodde för att de aldrig skådat så perfekta juver osv osv. Du måste lära dig att tolka det som händer RÄTT!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-01-21 11:40:53 följande:
    Vem är Willy?
    Det är nog någon tjej på FL i blå overall som genom sitt modiga statement ska stoppa kvinnoförtrycket.

Eller så är det någon dum späckhuggare som den äldre generationen såg på kornig skärm.  
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2011-01-21 11:48:36 följande:
    Inte bara småbarnen
    Vad menar du nu? Det är väl inga vuxna som gillar bröst? Bröst är ju till för att ge småbarn mat!
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 11:52:12 följande:
    Hej!

jag kommer inte inta stranden. Blä för det.
    Du är skåning? Är det inte obligatoriskt för dig att köpa en BMW-cabbe och åka till LOMMA BEATCH varje dag? 
  • Mariohn

Varför varför varför kallar man sig "beatch" och tror att man är Snoop? Det är ju så pinsamt att jag dör!!! 

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 11:55:58 följande:
    Eh...naj?

Har jag missat något som skulle klassa mig som ännu mera skåning?
    Nej det är nog inte ett skånskt fenomen. Men det var ett vanligt uttryck bland malmösnordyvlarna i somras. Sticka till "lomma beatch" (uttal bijatch) och hänga. Hörde det en miljard gånger och skämdes varje gång. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2011-01-21 11:57:48 följande:
    Och ja...den äter en röd korv
    Red sauseaatch!
  • Mariohn
    poirot skrev 2011-01-21 11:59:53 följande:
    Ni skåningar ...
    Senaste nytt från fjortisvärlden i sthlm (är infiltrerad tack vare tonårskusin med flickvän). "Världens smartaste grej ba. Man köper jeans i två storlekar större än den man asså egenklien har och alla ba "shiiit du ba har tappat i vikt så jäkla snabbt asså!" 
  • Mariohn

Jag har nog redan glömt det. Har Justus stora bröst eller gillar han stora bröst? När kom vi fram till detta och varför samlas inte så otroligt relevant information i trådstarten?

Svar på tråden The return of the Lolilla