Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Plåtar påminner mig om bakning. Något jag inte kunnat ägna mig åt eftersom vi haft översvämning IGEN. När som helst kommer idiotjävlarna och ska byta hela ventilationssystemet. Jag tänker vara otrevlig och arg för jag hatar allihop. 

• Mariohn

Jag har använt mascara eftersom jag känner mig så jävla dum när jag är otrevlig utan smink. Jag ser så ung och snäll ut då. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-25 09:03:43 följande:
    Jag har rakat murran. Helt. Det var..........intressant. Vad gör man med den nu?
    Du ska gå runt i kort kjol, utan trosor under och lämna små blöta fittkyssar på barstolar med skinnsits har jag hört. 
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-25 09:09:23 följande:
    Tvåan snigelbruden som slemmar sitsen.
    Gulligt va Jag har sovit i 2 timmar. V har ont i munnen och skriker. Det innebär med största sannolikhet döden för den som:

a: Lägger reklam i lådan
    b: Försöker gå ut med sin skällande hund
    c: Ringer för att fråga om jag vill köpa saker
    d: Ringer för att fråga hur jag mår
    e: Går förbi på cykelstigen med icke-mjuka sulor. Det är en jävla CYKELSTIG  
  • Mariohn
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-25 09:14:08 följande:
    Jag känner med dig! Jag har själv inatt ett nytt rekord i sömnlöshet så vi kanske kan stötta varandra under dagen.
    Länka till trådar där folk behöver få skäll osv.
    Det tycker jag är ett bra förslag. Jag tänkte dricka en red bull också. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2011-01-25 09:33:49 följande:
    Jag vet inte vad jag ska göra med den nu..... den stirrar konstigt på mig, jag undrar vems den är?!
    Vilken pratar vi nu om?
Svar på tråden The return of the Lolilla