Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-11 22:41:22 följande:
    *uttråkad*

Kan du vara lite mer.....grafisk?  
    öhhh ja du...om det fans nagot att göra plastiskt skulle jag beskriva det med ord sa att du rodnade över hur blöt du blev i buxan.
    men för tilfällett kan man nog mest beskriva det hela som en vindstilla dag i öknen... det händer inget alls
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-11 22:46:15 följande:
    Hahahha! Jag är lite rädd för dig...........
    ha ha du behöver inte vara rädd för mig. du vet hundar som skäller bitts inte
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 22:42:44 följande:
    Åh...så glad jag blir
    Tack!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 22:49:46 följande:
    Kan inte gå in på det, tyvärr.
    men du tar hand om dig hoppas jag annars kommerjag och biter dig i benet!
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-11 22:54:25 följande:
    det jobbiga är ju när de slutar skälla och börjar bitas
    ja sant da har man inte bara en hund i rumpen utan en smärre hörselskada pa köpet likssom
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 22:58:21 följande:
    Nja...mjo...kanske...dåligt....
    *kramar pa*
  • lokisse

nu kryper jag i säng (tvan du vet de e öken du behöver altsa inte fundera över vad för spännande perviteter jag har för mig) men i morgon kommer jag igen med ny kraft och skriver brallorna av er mina damer. 8och herrarna med sa klart)

sov gott mina sötnosar
    dröm om nagot gott men lat bli att äta upp kudden

• lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 23:05:00 följande:
    Ska försöka men allt kan jag inte bara fixa snabbt. Tyvärr.
    om du behöver komma bort sa säg till jag har ett trevligt gästrum
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-11 23:10:18 följande:
    Naaaaaaw.....*tårögd*

Godnatt snäckan
    nattis snos
  • lokisse

men hua vad hämskt!
    god morgon föresten!

Svar på tråden The return of the Lolilla