Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-13 14:58:24 följande:

Nu måste jag ändå grina lite.

www.familjeliv.se/Forum-4-118/m55000657.html

vist är den söt!
    läste den i morse
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 15:02:37 följande:
    Mariohn skrev 2010-10-13 15:01:22 följande:
    Jag också
    Kunden tittade konstigt på mig när jag kom ut med blöta ko-ögon.
    vi disikerade ko ögon i skolan...
  • lokisse

hua det här bli inte skoj..
    vi ska pa barnkalas och mops har inte sovigt middag en minut... kan nagon gissa vem som kommer att vara upskruvad till tusen i eftermidag??

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 15:08:18 följande:
    Vi också. Och bläckfiskar. Jag råkade spruta bläckfiskslem på sarji så att hon nästan kräktes. Det var tider det. 
    och räkor vilket var hysteriskt töntigt... det var typ detsamma som man gör innan man äter dom...
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 15:13:53 följande:
    hahahaha men RÄKOR? Fick ni räkorna? Vi fick operera kräftor...som vi skulle ta med oss själva. Jag minns än idag instruktionerna. "På onsdag tar alla med sig en kräfta" hahahaha. 
    varan bio lärare delade ut en räka per grupp om fyra elever. dom var varma och luktade inte helt gott...Kräks
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:17:11 följande:
    Vilken inriktning gick du, obducent spåret?
    det var ju pa högstadiet redan...
    koögon räka en bläckfisk och en ströming skar vi upp med skalpell och la innehallet pa olika rutor pa ett papper.
    vad gjorde du pa bio lektionerna?
  • lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:21:54 följande:
    Jo, vi hade en lärobok som vi läste i. Men vi hade ju inte Hannibal Lecter som lärare iof
    mer frankenstein... han hade dessutom sprängt bort ett gäng fingrar
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 15:27:22 följande:
    När började ni dricka alkohol? 
    med 4 eller sa jag stal slattar fran mina föräldras öl
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 15:45:46 följande:
    Lite för utmejslad liksom...men visst, hon funkar en regnig söndagkväll i Falun.
    kombinerar olika svar och säger fäbojäntan
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 15:49:23 följande:
    Semper Idem skrev 2010-10-13 15:46:53 följande:
    Sven, har du levt i Lailaland hela eftermiddagen?
    Undrar om det var din fru som startade tråden "han runkar på toaletten på jobbet" häromdagen, Fred?
    du ser det finns jobbrunkare!!
Svar på tråden The return of the Lolilla