Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-13 13:58:40 följande:
    Lyssna här: skippa all överdriven sockerkonsumtion: inget godis (med undantag för lördag), inga färdigrätter, inga risifruttis (ungefär 12% socker), skippa varannan latte, ge fasten i fikabrödet. Och så rör du dig en havltimme om dan (så du blir svettigt alltså). Givetvis kan du knulla en halvtimme om dan, om du föredrar den motionsformen. Utöver detta äter du normalt och jag lovar dig att du håller vikten.
    du far kika pa min bild (den finns nanstans för nagra sidor sen) sa ser du att skippa risifrutin är för lite för att hjälpa ...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-13 14:02:59 följande:
    Du är så speciell kisse. Hur många har du legat med inom ditt äktenskap då?
    bara 3 stycken faktiskt
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:06:22 följande:
    Det är möjligt, men det är ganska enkel matematik trots allt: bränn fler kalorier än du stoppar i dig. Och jag menar att med normala och sunda kostvanor samt daglig motion (i valfri form) så har du den kroppsform du vill ha.
    klart det är det men det gäller att fa till dom där sunda kostvanorna först!

nu är det inte sa att jag pa nagotsätt mar daligt av att se ut som jag gör jag har äckligt bra självförtoende och älskar mig själv högt och innerligt.

men det skulle vara riktigt bra med sund kost!
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:12:16 följande:
    Så vad är problemet egentligen? Sätt dig ner med en kokbok och ta fram 15 sunda recept. Och så lagar du mat utav bara helvete! :)
    bra ide!!
  • lokisse

vem pratar ni om?

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:24:39 följande:

är hon kock pa tv 4?
  • lokisse

gaaa jag försökte just amma min stora mops... helt förvirrad är jag i dag

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-13 14:34:48 följande:
    Hon pysslar med mat, men framförallt så bakar hon i tv.
    pa fyran?
  • lokisse

det paminner mig om en gammal synd fran ungdomens dagar...
    pelle johansson

• lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-13 14:39:19 följande:
    Gulp.
    sväljer du spyan eller var det ett wow vilken kaka?
Svar på tråden The return of the Lolilla