Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-19 17:15:33 följande:
    Jag ska inte äta, jag dricker vin
    men det kommer att straffa sig när du badar med barnen i kväll jag säger bara jacuzzi
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 17:21:28 följande:
    Sen tror jag nog brysselkålen de ska få är värre faktiskt. *elak mamma*
    blääää
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 17:27:12 följande:
    Det är gott.
    nej det är det inte jag äter det om jag maste men gott är nagot anat det är för stark kalsmak faktiskt
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-19 17:41:24 följande:
    Kan det bli för mycket karlsmak?
    blääää...
  • lokisse

där rök apbilden... hua ligenn ondsint jag är som visar bilder pa apor som jag inte äger...

• lokisse
    Semper Idem skrev 2010-10-19 19:52:39 följande:
    Det är PUL in action, någon moderator som kände igen sig
    ha ha ja!
  • lokisse

jag har inte heller nagon koll men gissar att det är dom som har ingangen viklad bakat sa att dom trivs bäst i hundens tecken

• lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-19 20:19:44 följande:
    go afton! Blev så glad när det lyste i inboxen. trodde något fan ville dela med sig av sin fascination av mig eller att jag skulle få frossa i nått mysigt skitsnack, men nej nej nej....
    bild borta?
  • lokisse
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-19 23:36:58 följande:
    Väntar på dig mitt lilla våp
    jag är här nu!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-20 08:25:51 följande:
    Morrn alla
    morn min söta sms skikare!
    blev jätte jätte glad när jag grävde fram mobilen för laddning och det fans ett sms pa som inte var fran telekom och faktiskt var till mig och inte hade hamnat fel det händer aldrig
Svar på tråden The return of the Lolilla