Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-20 15:10:56 följande:
    Är två av sju dagar sällan i din bok?
    för choklad helt klar ja...

Äpple
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-20 15:22:40 följande:
    Jag gillar vanlig husmanskost.
    jag med men jag gillar det mesta
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 15:47:11 följande:
    Är ni i Stockholm sommartid så ta er då  faen ut med en Vaxholmsbåt. Bästa italienska krubbet (och pizzan) finns därute på Porto Bello. *saknar*
    var?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 15:47:11 följande:
    Är ni i Stockholm sommartid så ta er då  faen ut med en Vaxholmsbåt. Bästa italienska krubbet (och pizzan) finns därute på Porto Bello. *saknar*
    finnhamn?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 15:51:08 följande:
    På Vaxholm för faen.
    du skrev att man skulle ut i skärgarn... med bat... waxholm är typ fastland och man kan aka dit med bil...
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 15:55:57 följande:
    Skrev "ut med en Vaxholmsbåt". Om det innebär Sandhamn, Kudoxa eller Utö i din värld så får du åka dit
    är det da automatiskt platsen med det bästa italienska krubbet?
  • lokisse
    Mariohn skrev 2010-10-20 15:57:47 följande:
    Bra då kan du få min. Han vill uppenbarligen inte ha någon matte så det passar ju utmärkt. 
    har han uptäckt den stora friheten
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 16:02:57 följande:
    Är jag väl inte.

Knissen: Visst fasen går det bra att åka bil dit men båten är ju ungefär 1000 resor trevligare - på sommaren iaf.
    Hursomhelst. Båt eller bil - bra jävla mat är det iaf.
    klart att det gar du kan ta cinderella fran stan direkt om du vill
    ett litet tips är annars
    http://www.stromma.se/sv/Skargard/Cinderellabatarna/Matkryssningar/Stockholm-by-light/

mysigt värre
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-20 16:07:00 följande:
    Får äckel-päcklet följa med? Hon blir nog jävligt sotis om du och jag har en egen date.
    jag vill oxsa inte bara jazza
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 16:12:37 följande:
    Viking Cinderella?
    nej nej en konkurent till waxholmsbatarna.
Svar på tråden The return of the Lolilla