Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-20 14:06:21 följande:
    Nu är du ute och cyklar.

Kräftor är iof rätt jobbiga och svidiga, men krabba äter jag gärna och huimmer är svingott.
    för hummern är dyrast...
    nej just ja det var fickern...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-20 14:09:53 följande:
    Jag äter bara räkor. Om ni är intresserade.
    du intreserar altid

varför bara räkor?
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-20 14:26:34 följande:

Mamma spindel gör allt för flerbarnstillägg.
    woh det ser faktiskt obehagligt ut och jag är inte rädd för spindlar alls... den har väll suttigt och vaktat äggsäcken tills nu men det ser ut som om det är typ spindeldrottningen och hennes lakejer eller nagot
  • lokisse

lever är gott men inge nyttigt (ja sma kycklingar har väll inte samlat sa mycke skit i sina dagar)

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-20 14:51:58 följande:
    Jag som trodde lever var helt ok eftersom det är så rikt på järn och protein, men ett lågt fettinnehåll.
    är den med! men det är kroppens reningsorgan (ihop med njurarna) sa all skit  som kroppen inte kan göra sig av med samlas där !därför ska man som gravid undvika lever tex.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-20 14:53:44 följande:
    Jag kom inte på det ord jag sökte (vilket jag fortfarande inte gör), men det påminner om aladåb. Nåja, skitsamma...den gången var tunga helt ok iaf. Tror dessutom att jag ätit det vid ngt julbord. Dessutom har jag nog ätit det som pålägg på en macka.
    sylta?
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-20 14:56:34 följande:
    Ni pratar om äckliga saker enl mig.

Ibland har jag haft funderingar på att bli vegetarian men jag är alldeles för glad för kött. Utom hästkött då
    du behöver inte äta häst!

kommer du och hälsar pa sa lovar jag att inte laga häst till dig utan nagot som du tycker är gott och trevligt
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-20 14:59:48 följande:
    Jag vill inte framstå som en besserwisser men gravida ska undvika lever pga av höga halter av a-vitamin. Och visst är lever ett "reningsverk", men en kossa som lever på grönbete drar inte i sig mer skit än de t ex morötter du köper på Lidl. :)
    nu rakar jag köpa mina morötter hos öko bonden runt hörnet men men men.
    a vitaminen är även den en anledning men sen beror det pa hur länge kossan far grönbeta och var och det är svart att se
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-20 15:01:45 följande:

Du och jag kan prata Pnaki. Om goda saker. Som choklad t ex. Eller Amarone-vin. Eller Gruyere lagrad i grotta.......*mums* .........eller en riktig italiensk pizza.

du pratar ju bara om sajker som du nte äter
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-20 15:09:04 följande:
    Jagf äter allt det där, kisse. Med stor glädje.
    fast bara sällanSolig
Svar på tråden The return of the Lolilla