• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-17 16:13:25 följande:
    Äh, de är gränslösa freaks, helt enkelt (Don´t get me started) Vi har varit goda vänner, alltid, men de har liksom inget hyfs för fem öre... Vi bjöd in dem ngra gger på drinkar, vilket slutade med att hon krälade hem på tandköttet vid tio, efter att ha däckat i soffan och honom fick vi slänga ut 5 på morgonen..... Ok om det händer nån gång, men VARJe gång... Dessutom kom de över oinbjudna och bara klev in genom dörren, samt knackade på, på vår baksida, när vi låg i soffan...Jag hade en fajt i somras där jag sa att de måste hålla sina ungar borta från vår trädgård, de är välkomna om de bjuds in, eller ringer före, men inte nåt jävla rännande.... Slutade med attt hon liiipade ögonen ur sig, men jag gav mig inte. Varit bra sen dess, vilket uppenbarligen enbart berott på att det varit snö.... I helgen rände ungarna här, igen, och försökte öppna vår ytterdörr, som turligt nog var låst... SUCK
    Kräla på tandköttet - den snor jag!

Usch, jobbigt. Fattar inte det där gränslösa, har nån sån granne här och jag har öht aldrig bjudit in dem. Ena ungen fattar bara inte sånt, han har inga gränser.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-17 16:30:28 följande:
    För övrigt säger jag bara:GOOGLE FÖR FAN GOOGLE!! Hur jävla svårt kan det vara?
    Tydligen skitsvårt.
    Ska vi starta en lektions-tråd? *fnissar elakt*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-17 16:30:28 följande:
    För övrigt säger jag bara:GOOGLE FÖR FAN GOOGLE!! Hur jävla svårt kan det vara?
    Varsågod: www.familjeliv.se/Forum-5-98/m51431891.html
  • M C
    lokisse skrev 2010-03-17 16:39:12 följande:
    tagtrad och minor i trädgarden!!
    Rue bitte, rue!
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 16:51:56 följande:
    Nej, de skall få höra detta igen och igen och igen, tills de förstår... De har ju slutat ränna här nu, nu är det "bara" ungarna, åtminstone. Men Mfern skall få går dit och skälla snart
    Han får väl skrämma ungarna...
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 16:56:48 följande:
    Inget biter på dem....Nu skall jag lägga mig ner lite, har så jävla ont i magen...
    Ta en wiskey!
    *önskar att gubben köper vin idag*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 18:01:04 följande:
    Skitdag.
    *kramar om*
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-17 18:29:37 följande:
    Var får man köpa grenlösa trosor?
    JGFI.
    Finns finfina webshoppar.

Appropå frågor:
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51433601.html
    Finns det annat än snuskiga svar där?
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-17 19:32:47 följande:
    Nope. Lovar att meddela när den dagen infinner sig För om jag blir kär kommer jag vilja dela det med er mina sötisar
    Bra. Min nyfikenhet är på gränsen till sjuklig, skulle lätt kunna stalka dig om jag misstänkte hemligheter.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-17 19:35:09 följande:
    Men man kan nästan tro att du har knullat i alla fall Jag vill ligga i fosterställning och äta choklad Dessutom har jag kakor, som min syrra bakat åt mig i frysen.... tunn kladdkaka med snickers/kokos/tosca täcke.... Gissa hur sugen jag är på att äta det? Men jag har självkontroll, jag
    Men ät den! Å tänk på mig, jag ville ha vin men gubben köpte aldrig.
Svar på tråden The return of the Lolilla