Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-04-07 06:41:26 följande:
    "Sen under kvällen, så har jag världens jobbigaste känsla i magen om att han har varit otrogen för han verkar ljuga ( han är skitdålig på att ljuga) och jag tar upp det med honom, sen frågar jag "om du hade varit otrogen, skulle du berättat för mig då?" hans svar blev "hmm..jag vet inte...nu har jag inte varit de så de är en jättedum fråga" HALLÅ? är det bara jag??? Är man oskyldig och inget har gjort så är det väl självklart att man säger JA det skulle jag. Sen säger jag till honom att "Jag vet att du ljuger, säg sanningen" han svarar "vet du att jag ljuger..?" och sen är han bara helt tyst... & jag säger då "Ja, var en man och stå för vad du gör och berätta sanningen istället för att ljuga"..varpå han är knäpptyst och inte säger varken bu eller bä."
    Vissa småtjejer förstår inte bättre.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-07 08:42:40 följande:
    MC Kan man lägga in en bild i tråden utan att först lägga den i galleriet? Jag har safari och det knullar mig hela tiden känns det som.
    Det har jag aldrig lyckats med heller, har explorer
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-07 08:48:46 följande:
    Tack! Känner inte längre något behov av att äta alls idag.....
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 09:07:16 följande:
    Jeansjacka är SKAMLIGT  fult
    Ballerinakjol och taights med....
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 09:14:20 följande:
    Att få rövhålet rent är inte problemet, men jag vill inte ha en brun korv som flyter i toan i flera timmar tills det går att spola igen, fattaruväl
    Skit i skogen eller i påse
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 09:15:52 följande:
    I love tights dock
    Så stavas det ja.... Satt länge och grunna men kom inte på det och orkade inte googla.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 09:17:14 följande:
    Jag bor för fan inte vid nån skog, jag är från stan!
    Då är det enda alternativet påse eller cafeet runt hörnet.
  • Ord blind

Ha det sluts! Nu är det plugg som gäller!

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 09:20:42 följande:
    Finns inget kafé här
    Då vet du vilket alternativ som står till buds....
Svar på tråden The return of the Lolilla