Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-26 17:15:07 följande:
    OMG......hur ser dina tänder ut då?
    Skulle ta en bild och lägga upp om jag kunde. Men jag kan inte. Inga batterier i kameran. *nöjd*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-04-26 17:34:11 följande:
    Jag hoppas att det kommer en senare? *vill se* Visst var min länk bra? *krävande*
    Äsch, de ser hyfsat normala ut. Inte som i reklamfilmerna, men inge skräckexemplar heller.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Nu är det äntligen vår! Inte mindre än 4 råttor/möss har vi fått insläpat av katterna som bevis på det, idag. {#lang_emotions_cry}

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Har starka funderingar på att röka en cigarett. Vad tycker ni kära FL:are? Ska jag starta en tråd om det?

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

*smygläser lite*

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Good mooorning!!!

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-03 07:56:57 följande:
    Och nu har dessutom ett av mina äckliga ex, som jag inte ens sett på 4 år, börjat kontakta mig igen
    Hemskt. Du har mina djupaste sympatier kan jag ju säga. Vet hur det känns. Mitt fucking idiotex mailar fortfarande och tjatar. Det har gåttt typ 6 år.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:18:23 följande:
    Jag vill att alla som kommer i maj ska ha klänning på sig
    Går det bra med jeansklänning?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-03 11:25:51 följande:
    wtf is up with that Tror de liksom att man plötsligt efter så många år ska ha glömt bort vilka jävla losers de var, och plötsligt vilja dejta dem igen? Jag bara äcklas när man får mess om "hej  hur mår du? Skulle vara kul att träffas igen"...Och så genomskinlig taktik han kör med liksom "hej, är du i stan? Tyckte jag såg dig gå förbi mig men jag hann inte ifatt dig" liksom. Jo tjena. Fucker. Gå och sug kuk eller nåt.
    Ja du man kan ju undra. Eftersom min exdåre varvar från kärleksförklaringar till rena dödshot så är det ju ingen risk att man glömmer vilken loser det är i alla fall. Men jävligt energidränerande. Har inte varit inne på min mail på 2 veckor nu för att slippa se eländet.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla