Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-05-03 11:58:31 följande:
    En vanlig lördag i min värld.
    Skålar på det. {#lang_emotions_cheers}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 12:00:26 följande:
    Tro mig om jag vore smal snygg och smärt så skulle jag ändå INTE sätta på mig en jeansjacka
    Som sagt...
    Jazza skrev 2010-05-03 12:02:32 följande:
    Rönnbär, anyone?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Efter alla dessa kränkningar  känner jag att det är dags att röka dagens första och sista cigg. Ajöken.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-03 13:09:40 följande:
    Yo Pixeln vågar du dig till träffen?
    Vem vågar sig till den träffen?
    *rädd att mobbas*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-03 13:52:58 följande:
    Meh, jag backar ju dig, denimgirl!
    Najs. En polare har just varit här med en säck kläder, synd att jag inte har en fungerande kamera då hade jag plågat er i tråden med mina "nya" kläder. Inget var i denim dock.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    M C skrev 2010-05-03 17:04:46 följande:
    Ohooo, modevisning! *bänkar mig och vässar elaka tungan*
    2timearound skrev 2010-05-03 17:09:03 följande:
    *väntar*
    Mäh!!!!!!! Jag sa ju det.... en fungerande kamera.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-03 21:44:00 följande:
    Har en släkting som lät sin son styra hela familjens vardag när han var typ 12 år. Bara för att de inte orkade säga emot honom. Hade de bestämt att göra nåt särskilt så kunde han sätta sig på tvären och så fick de slopa alla planer och göra nya, bara för att han inte kände för det just då. Och yngre syskonen blev lidande.Nu tror jag ju inte att din son är alls sådan, men jag tycker det är hemskt att se föräldrar som har NOLL auktoritet utan dansar helt efter ungarnas flöjt.
    Har en sån i min närhet. Men  i det här fallet är terroristen i fråga blott 9 år[
    Jag kan tänka mig vilka "talanger" hon kommer hinna utveckla fram till tonåren. *ryser*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2010-05-03 21:45:10 följande:
    Vill bara säga en sak: jag ÄLSKAR jeans!!!
    Fick inga jeans. Men combatbrallor.
    *provocerar*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Bam skrev 2010-05-03 21:48:49 följande:
    När gifter du dig med lollis?
    I maj. {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ord blind skrev 2010-05-03 21:47:23 följande:
    Var tvungen att diskutera detta med min man som för övrigt HATAR fisbok. Hans spontana kommentar var, då skaffar jag också ett konto och kan på så sätt få en liten överblick om hennes (våran dotter tog jag som exempel) privatliv, en vägledning över om hon har några vänner och vad som försegår i deras umgänge och så vidare. Och jag som är hunsad av min man kan bara hålla med...
    Det enda som jag tycker är läskigt med de små liven är att de inte alls verkar ha samma syn som oss gamlingar på vad som är smart/okej att lägga upp på nätet. Nu pratar jag bilder alltså. Det är något jag skulle föreläsa många timmar om ifall jag hade småkottar. Jag tror många av dagens barn/ungdomar kommer vakna upp med en kraftig bakfylla när de blir äldre och inser att deras bilder förevigt seglar runt på internätet.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla