Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-05-04 13:39:06 följande:
    Det är inte bara denna dag som är skit egentligen. Hela mitt liv är upp och ner just nu känns det som.Börjar dessutom känna mig tveksam inför majfesten   (slå mig inte!!)
    Gumman! Mitt liv är en mardröm som börjar i gryningen när jag vaknar... Men om du inte kommer i maj, så må djävulen ta dig. Vi kan sitta och gråta ihop över ett glas vin (jag bjuder) tillsammans. Och eftersom jag är äldre än dig (och följdaktligen klokare) så kan jag lära dig allt om livets vedermödor och underhålla dig med historier från mig ungdom.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ökänd skrev 2010-05-04 18:34:12 följande:
    Gumman! Mitt liv är en mardröm som börjar i gryningen när jag vaknar... Men om du inte kommer i maj, så må djävulen ta dig. Vi kan sitta och gråta ihop över ett glas vin (jag bjuder) tillsammans. Och eftersom jag är äldre än dig (och följdaktligen klokare) så kan jag lära dig allt om livets vedermödor och underhålla dig med historier från mig ungdom.
    Eller så kan du bara titta på mig och känna skadeglädjen över att du är ung och fräsch och att en annan är gammal och skröpplig. Det borde pigga upp.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-04 18:58:59 följande:
    Tack, det skall jag göra........ va?

Det var menat till mesen.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-04 19:11:10 följande:
    Till alla!
    Till alla under 30 kanske... *minns glansdagarna*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Idag har jag och väninnan motionerat. 17600 steg. Hela min kropp skriker av smärta.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-04 19:47:01 följande:
    Vad skönt! Stegräknade är skitbra, verkligen!
    Det gör det hela lite roligare i alla fall.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-04 19:57:11 följande:
    Men det är svinbra. Jag tex får aldrig gå färre än 10000 steg/dag. Lätt att hålla koll på
    Jag går minst 20000 redan på jobbet. Inte konstigt om man inte orkar röra en fena när man kommer hem. Men nu är jag sjukskriven, tralalalala. Så då orkar man sig i alla fall ut emellanåt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-04 20:23:23 följande:
    Oj, det är ju skitbra!
    Sjukskrivning ja. {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ord blind skrev 2010-05-04 21:40:38 följande:
    Jag förstår inte, 200 inlägg på mindre än 5 timmar och min tråd är ändå inte bland "hetaste debatterna".
    "De" vill väl inte att den ska synas...
    *paranoid*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2010-05-04 22:33:05 följande:
    Strular FL för er med?
    Trodde det bara var jag. Eller min dator rättare sagt. Det var dumt tänkt...
    Nej, nu ska jag natta. Nattinatti på er!
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla