Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-05-04 23:41:19 följande:
    27000 steg idag.Go'natt.
    Maj gad! Det är ju skitmycket. Är du en sportfåne eller har du ett rörligt jobb?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-05 07:38:59 följande:
    Vad gör du lolilla?
    Jag sitter med morgonfikat iklädd min eminenta joggingdress (i jeanstyg..?) och väntar på polaren som jag ska ut och gå med.
    Ja, jag har en tidig 40-års kris. Själv då?
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 07:58:04 följande:
    Jag läste att även 30- , 40- och 50årskriser är en typ av trotsålder.... Jag känner att jag förstår dig bättre nu
    Hade ingen 30 års kris  alls faktiskt, så jag kanske ska ta ut det dubbelt nu.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jolly Bob skrev 2010-05-05 08:37:03 följande:
    Naj...är ju en stillasittande kontorsnisse men jag går till & från jobb + att det igår blev 1 timme badminton.
    Tycker det låter sjukt mycket ändå? Om du inte har väldigt långt till jobbet? Börjar fundera på om det är något fel på min mätare. *skakar på den*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-05-05 08:51:59 följande:
    Vem var det som hade frågor om laser hair-removal för ett tag sen? Jag har uppdaterad information.
    Upplys oss. Det är precis sån info som behövs för en 40-årskrisare.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 10:39:04 följande:
    Han vickar för jävligt på rumpan när han går, det är därför han får dubbla steg
    Misstänkte att det kunde vara något sånt. Fusk.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jolly Bob skrev 2010-05-05 10:53:33 följande:
    Njaeä..50 minuters promenad tur & retur. Badmintonliret renderade ju i drygt 11000 steg på bara en timme.
    Din räknare måste vara en glädjeräknare eller så är det fel på min. Fan! Igår gick vi närmare 3 timmar och då kom jag upp i 17600. Och jag går snabbt, så det borde ju bli många steg.  Satan, det här måste utredas.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Nu har jag gått 8700 på morgonen, om man nu kan lita på mätaren. *arg*

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 11:03:01 följande:
    Det är HAN som gör fel, du gör rätt, du är duktig han är en falsk, grön fuskare!
    *NÖJD* Skitbra sida också, nu kan jag räkna ut hur många steg mitt jobb resulterar i.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-05 11:09:38 följande:
    Nu orkar jag inte jobba mer så resten av dagen tänker jag sminka mig, måla naglarna och prova olika outfits och frisyrer för att känna mig fin.
    Men orka... Jag tänker sitta och surfa och sörpla kaffe. Och önska att jag kunde RÖKA EN FUCKING JÄVLA CIGARETT.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla