Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-05-05 11:14:07 följande:
    Jo...faktiskt. Lolilla: Är du en sån där jävel som springer runt och delar ut post?
    Ja. *vill dö*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 11:23:28 följande:
    Ta en morot och ett glas vatten (Har du inga nikotintuggummi?)
    Kan man dö av att dricka för mycket vatten? Börjar fan oroa mig.

Vik hädan skrev 2010-05-05 11:22:57 följande:
    Inte har jag försökt tvinga dig göra samma som jag heller, surkärring
    *ignorerar*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 11:31:05 följande:
    Ja, det kan man, faktiskt.  Men det skall ju jävligt mkt till. Ett bra tips är att borsta tänderna när du blir sugen
    Alla åtgärder känns bara som konstgjord andning. Jag har ju iofs inte slutat helt utan bara dragit ner. Det som krävs är att komma förbi de där "3 dagarna" tror jag. *livrädd*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-05 11:40:15 följande:
    Jag skulle verkligen behöva en riktig kastrullfylla idag, men jag måste jobba imorrn så det går inte. Vafan ska jag göra istället?
    Knarka? {#lang_emotions_innocent}
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 12:32:50 följande:
    Det är för att du inte vågar skiljas från dem ännu, som du säger så.
    I know. Snacka om "fatal attraction".
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-05-05 12:48:27 följande:
    HATAR du mig, din likknullare?
    *anar en något spänd stämning...*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    2timearound skrev 2010-05-05 12:47:42 följande:
    Jag älskar vår brevbärare som bär ut post till butiken. Hon är världens gulligaste! "Tanterna" på postkontoret gillar oss också, de blir alltid glada när vi kommer.
    Bakom hennes gulliga leende döljer hon sitt agg mot dig. Vi brevbärare hatar alla våra kunder. Varför? För varje kund innebär en brevlåda/avlämningsplats att gå till... {#lang_emotions_innocent}  
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 12:59:20 följande:
    Tell me about it.... Men nu är jag duktig, jag röker bara när jag dricker alkohol.
    Oj? Funkar det? Har du varit "riktig" rökare innan? Alltså jag har ju rökt 20-30 cigg om dan i över 20 år, så jag tror inte jag kommer att kunna typ feströka om jag någonsin lyckas sluta helt.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 13:10:04 följande:
    Jag rökte också ett paket om dagen, när det var som värst. Jag slutade när jag blev gravid med Elsa, började när hon var typ 6 mån, slutade när jag blev gravid med Sunna och klarar nu att ta några när jag festar. I en period har det varit lite för ofta, så då bestämde jag mig att ta tag i det och nu har jag ett paket hemma, från förra ggen vi festade, men har inte rört det och känner inget sug. Har dessutom alltid nikotintugg hemma, numera, för att inte trilla dit.
    Ja att bli på tjocken är ju ett effektivt sätt att bli tvungen att sluta i alla fall.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2010-05-05 13:19:04 följande:
    Lolilla, en fråga: har du sådan där slemmig rökhosta?
    Aldrig någonsin.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla