Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-13 14:31:43 följande:
    Jag älskar smör mer än livet!
    Jag älskar grädde lika mycket som livet (nästan). Vad är en middag utan en riktigt god gräddbaserad sås av något slag? Jo, det kan jag tala om. Det är som sex utan sexuell stimulans, som att bada utan vatten, sola utan sol, vara gift fast olycklig det vill säga helt meningslös!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-13 14:42:01 följande:
    PRECIS!Grädde, smör och socker är det som gör livet värt att leva
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-13 15:12:25 följande:
    Jag är HÖNGRI!!
    Då har jag ett tips. ÄT!!
  • Ord blind

Vem har bytt nick?

• Ord blind

Bäverpung!!

• Ord blind

Är det någon som ser på the amazing race? Dvärgen där är skitagressiv och hennes kusin som hon tävlar med är också otrevlig och fattar inte varför folk är otrevliga mot dom. Så fort någon gör något tävlingsinriktat så anser dom att dom är dumma i huvudet, men om dom gör något för att sabba för andra så har de förtjänat det. {#lang_emotions_undecided}

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-13 15:54:24 följande:
    Når du att raka bävern fast du är höggravid?
    Du, min bäver har varit rakad sedan jesus gick i kortbyxor. Jag har lasrat.... :-P
  • Ord blind

Nu bitches ska jag plugga! Ha det!!

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-13 16:02:01 följande:
    Jag vill också lasra min bäver
    Gör det då!
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-13 16:33:48 följande:
    Men krävs det inte att man gör det flera ggr innan allt är borta? Kostar? Och hur mkt tar de? Jag skulle i alla fall vilja fixa bikinilinjen, så man slapp att hålla på med den skiten.
    Jag gjorde det 6 gånger. Kostade varierande, mellan 500 kr till 1200.
Svar på tråden The return of the Lolilla