Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Ni kan förresten sluta snacka  skit om mig nu, jag är tillbaka....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-04-07 21:07:40 följande:
    Jamen Kastrup är ju uuutomlands! Hur fan ska vi veta det då? 
    Ja, just det, så var det ju. Det var ju långväga besök när danskarna kom till de beresta och världsvana stockholmarna! Glömde detta för ett ögonblick...
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 21:12:04 följande:
    Fy fan, där kom nästan middagen upp.
    Jag kan säga som så att så mycket som jag skrattar när jag läser denna tråden så kommer bebisen att komma förtidigt, mitt i en skrattattack!
  • Ord blind
    Hercule skrev 2010-04-07 21:14:42 följande:
    Det var den bilden jag fick framför mig!!
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-07 21:15:58 följande:
    Du skulle bara veeeta hur kul det är på det där andra stället---
    om ni inte slutar tjata så öppnar jag ett nytt fejsbok konto och heter Ord blind där med. Blir ni nöjda då? {#lang_emotions_heart}
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 21:18:31 följande:
    Nej, Agnieszka!
    Ni är galna!
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 21:19:35 följande:
    Jag gillar clowner bättre.
    Vad hette den filmen? It?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 21:17:51 följande:
    kom till farbror kisse jag har godisar!
    Farbror?
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 21:21:42 följande:
    Jepp.
    Vill minnas att den var otäck, men det var ju några år sedan....
  • Ord blind
    DonTomaso skrev 2010-04-07 21:22:57 följande:
    Hej! tänkte bara kolla in i tråden för att se vilken nivå jag ska lägga middagen/vinet i Maj på eftersom en viss person inte lagar mat....Okej, det är den nivån som gäller...men ni äter med bestick i allafall?
    Damerna i denna tråden som kommer till Stockholm nöjer sig med Periquita i box.... Och en dunk hembränt serverat i blommig skål (sommardrink).
Svar på tråden The return of the Lolilla