Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-14 00:26:10 följande:
    Min lilla unge som ska bli storasyster gosar med lillebror. Hon blir så jävla förbannad om hon inte får gosa pussa och klappa magen som hon vill. Hennes bebis ju!I morgon så har jag en överspännande dag så då måsta pannkakisen igen skicka sina fina energier.Jag sak inledningsvis på Tillväxt ul det känns bra avslappnat och mysigt men efter det blir det rätt till läkaren för snittplanering. Får imorgon förhoppningsvis datum för eländet.Som om inte det är nog ångestladdat så ska jag sedan avslutningsvis till tandläkaren och dra en visdomstand. Jippie och så får man inte käka ibumetin under graviditeten Fan det lär ju göra hur ont som helst efteråt
    Vad mysigt!!

Min dotter slår lite på magen ibland.... Men hon är ju lite yngre. Hon kammade dock mitt hår med fingrarna igår, mys!!

Jag är sist ut va? Med den 3 juli.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:20:47 följande:
    Var brukar du göra din analblekning, käraste ordblind?
    Jag bleker inte mitt anus, för det slipper jag se!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:22:43 följande:
    Pixie och Kissen ska ju inte klämma ut sina förrän i augusti
    Jag fick för mig att kissen skulle ha i maj. Vad skönt. Pixie hade jag missat helt.
  • Ord blind

läget med viket annars denna strålande morgon? {#lang_emotions_sunny}

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:26:32 följande:
    Jag är ful idag så den här dagen kommer ju gå åt helvete. Dessutom har jag fått punka på cykeln och jag vet inte hur man fixar det.
    Man tar loss däcket. pumpar upp slagen. Lägger det i diskhon och ser var det kommer luftbubblor. Sedan tar man en sådan där klisterlapp för punkalagning där luftbubblorna kom ut, efter man har torkat området för lappen torrt. 

Sedan sätter man på slang och däck på hjulet, och hjulet på cykeln och pumpar upp slangen. Klart för att cykla iväg!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-14 08:37:10 följande:
    Nej, man åker till cykelnisse och lämnar in fanskapet, kommer tillbaka några timmar senare och betalar nisse. Sen är det bara att cykla iväg!
    Det går ju faktiskt sjukt mycket snabbare att göra det själv! Eller så gör man som jag, ber gubben...
  • Ord blind

God morgon MC!

Nu är det dags för mig att hoppa i duschen och påbörja dagen. Föreläsning kl 10....

Min man har tagit ledigt så vi åker på Köns UL tillsammans! Mys!! {#lang_emotions_sunny}

• Ord blind
    M C skrev 2010-04-14 08:42:24 följande:
    Mmmm, karln och kön i samma mening. Härligt sätt att börja en morgon!Vad hoppas ni på?
    Ett friskt barn.... Helst inte tvåkönat. Min man vill helst ha en kille, givetvis.
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-14 08:43:01 följande:
    Uuuuh! Låter skitjobbigt! Har ingen aning om hur man får bort hjulet och däcket och min diskho är full med kärl som behöver diskas och jag har inga klisterlappar heller Vad kostar det att lämna in det för lagning?
    Ingen aning, det har jag aldrig gjort.

Nu sticker jag! Lycka till.
  • Ord blind

Tjenare era soffpotatisar!!!

Har ni hållt ställningarna medans jag har varit borta?

Svar på tråden The return of the Lolilla