Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-04-16 08:30:32 följande:
    Jag blev "ägd" av mina jeans..? *omformulerar mig*
    Hej Bullen, jag har ett stort problem. Det är inte jag på bilden som har skrivit brevet.......
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

För övrigt fick jag precis ett trevligt telefonsamtal! Jag ska vara med i en studie för att se om osteopati hjälper mot bäckensmärta. Jag har läst om en tjej som blivit hjälpt av detta, och att det är vanligare med sådan behandling i England, så det ska bli jätteroligt! Hoppas det innebär att jag kan släppa på min tentaångest som bottnar i att jag är rädd för att jag inte ska orka sitta och tenta i flera timmar på grund av smärtan.

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-16 09:20:21 följande:
    ha ha ja sant!
    Det jag finner tämligen intressant med tråden är att det verkar som om folk (om ändock få) verkligen går på den. Om det hade varit sant så hade anmälningarna haglat in, det krävs inte många e-colibakterier i maten för att man ska bli riktigt dålig, det räcker med att någon slarvat med handtvätten efter toabesök. Har man då laxen mellan skinorna kan vi ju räkna ut hur många baktererier det rör sig om då....
    Det var en tråd för ett tag sedan där en snubbe påstod att apelsiner innehöll bajs, efter som man gödslade med bajs.... Snacka om korkad!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-16 09:37:07 följande:
    www.familjeliv.se/Foralder/1.791045Det är min BT-kompis! Fredagsbrud!
    Man ska inte läsa sånt när man är gravid. Tårarna rinner som floder....

Vad är  BT-kompis? *korkad*
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-16 09:47:15 följande:
    dessutom är det en billig kopia pa fightclub
    Det har jag missat.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-16 09:48:46 följande:
    Jippi! Grattinerar!
    Tack!! Asglad är jag!!
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-16 09:49:04 följande:
    Varför har du bäckensmärtor?  
    För att jag är gravid och har överrörligt bäcken. Oxytoxinet i kroppen mjukar upp fogarna så bäckenet blir mer töjbart för att underlätta förlossningen. Ca 20 % av alla gravida har dokumentarat problem med detta, mörkertalet är nog stort. Jag fick problem i vecka 6 eller 7 med första barnet. Problemet förvann inte helt mellan graviditeterna och ryggproblemen kom tillbaka fyra dagar efter ägglossning. Jag förstod då att jag var gravid. Första gången blev jag sjukskriven i vecka 10, denna gången i vecka 12. Jobbar ju som servitris vid sidan av mina studier.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-04-16 09:53:05 följande:
    Mensvärk
    Vill du byta med mig? Jag läääääääääääääääääääääääääääängtar efter mensvärk! Tänk att få ta ett par starka värktabletter, krypa ner under täcket och somna om och veta att smärtan kommer att vara i princip borta när man vaknar! Underbart!
  • Ord blind
    M C skrev 2010-04-16 09:59:14 följande:
    När jag skulle gifta mig reggade jag mig på BT och hamnade direkt i en sån här tråd. Äntligen fredag heter den och vi har kvar den efter 5 år. Vi träffades IRL för några år sen, skitkul! BT = bröllopstorget.
    Kul!
  • Ord blind

Nu flix så skulle jag ha börjat plugga för två timmar sedan. Så jag tänker plugga nu, jag har 180 siodor att läsa idag, det kommer att ta en stund..... Puss och kram på er alla!

Svar på tråden The return of the Lolilla