Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-26 12:56:43 följande:
    Sant! inget slår den sammlade kraften av fl:s entelegens
    2timearound skrev 2010-10-26 12:49:36 följande:
    Jag saknar din bajsförlossning......har nog aldrig skrattat så högt åt något här.
    Blev faktiskt ganska nöjd med den ångrar nu att jag inte sparade den innan jag mördade PhrinCheZzanEirasmammsing80
    Du får väl kolla dig själv bakåt i tråden......Drömmer *uppmanar*

Du har ju ändå inte så mycket att göra nu när du väntar på samtalet. Och så....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-26 12:59:12 följande:
    Visst har jag väl gnuggat det här i ditt ansikte tidigare?
    pyromara.blogg.se/2009/april/terapi-inlagg-fr...
    Vill du att jag ska älska dig, eller inte?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu ska jag dra, hoppas de kollar upp dig Nickolina. Du kan väl meddela sen.

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-26 13:21:02 följande:
    8 veckor efter förlossning ska man på efterkoll, jag struntade i min ringde igår och bokade tid för en då jag fått ut lite knepigheter i en vecka.
    Hur går det? Har du hört nåt?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-26 15:31:29 följande:
    Ja, faktiskt. Även om jag som person gärna vill kunna ha åsikter om allt! :)
    Det kallas MSS. Manligt SvarsSyndrom. Beskriver tvånget att alltid ha en åsikt i varje given fråga oavsett om man är insatt eller inte.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-26 15:42:24 följande:
    2 har strumpor!
    Whaaaat?! Hittade du stumpbyxor med söm till mig??????
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-26 16:08:32 följande:
    Men visst lider du lite också av samma sak? ;)
    Nej.......Skrikandes

Tycker du? Med sånna som Jazzan, Gullan och Nicket i tråden? *blöta ögon*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-26 16:36:32 följande:
    2 om du boxar Adress gar jag in Pa Posten Pa stuts
    Fan vad underbar du är! Jag mailar på fb.
  • 2timearound

Jag skummade igenom ditt inlägg Nicket, läste ungefär vart femte ord. Jag tror jag förstod kontentan, du är ok? Och ingen snusk fastnade på mig. *nöjd*

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-10-26 19:33:45 följande:
    Du menar att vi lider av MSS? Det gör inte jag, men jag lider av KDM (Kvinnlig DårMagnetism) 
    Att Attrahera Kvinnliga Dårar?
Svar på tråden The return of the Lolilla