Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-10-27 11:23:45 följande:
    Och där blev jag tårögd.
    Jag med

det var jättefint skrivet, kisse men idag känner jag mig mer glad än nåt annat. Jätteglad faktiskt
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu har jag ändå jättetråkigt..........Obestämd

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:33:52 följande:
    Jag också. Vad ska vi göra?
    Raise hell?
  • 2timearound

Jag har så tråkigt att jag sitter och bläddrar i Se och Hör. Det är eg mot mina principer, men vafan.....

• 2timearound

Det är strippor i tidningen.....*rapporterar*

På nåt sätt blir det roligare att läsa den när jag får dela med mig av misären.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:38:03 följande:
    Berätta vad du ser och hör! 
    Magnus Hedman är aspackad och ful.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:39:32 följande:
    Hittade du förresten nylonstrumpor med svart söm bak? Jag köpte i  måndags. Tillsammans med två skitsnygga pennkjolar. Inget av det kommer jag att använda men det är snyggt i garderoben
    Jag vill inte ha svarta, det finns det massor av. Men fina kissen köpte två par bruna åt mig igår och skickade
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:40:04 följande:
    Jag önskar att jag brydde mig  
    Jag med......
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 13:42:14 följande:
    Bruna har inte jag heller hittat. Jag har itne ens vetat att jag ville ha ett par. MEn nu vet jag det. Tack
    Jag har inga svarta klänningar så svarta har jag ingen användning av. Varsågod!
Svar på tråden The return of the Lolilla