Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-10-26 20:05:03 följande:
    Nä, kvinna som drar till sig dårar. 
    Trist att istappen visade sig vara en dåre....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Ni är sinnessjukt äckliga och jag tar avstånd från allt vidrigt ni pratar om.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2010-10-26 20:57:03 följande:
    Du är inte ensam
    Hahahahaha! Nu äntligen börjar du snacka
    Der Ficker skrev 2010-10-26 20:57:10 följande:
    Jag med!
    Du och jag, babe.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-26 21:02:32 följande:
    vantar till mig och mops
    mösa till mig och mops
    halsduk till mig och mops
    lite prylar till mit nästa sy projekt
    grejor till mit förra sy projekt som inte blev bra och därför maste tänka om tänka rätt
    strumpbyxor till 2timern
    Knisse! Glöm och dröm att du ska slippa få betalt
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-26 21:30:45 följande:
    nej vist kommer du över med pengarna i handen sa...
    Haha! Ok. Vi säger så här. Jag tar några riktigt snygga bilder på mig själv i dem så kan du och H använda dem som "inspiration".
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-26 22:32:14 följande:
    Sluta nu, du är needy, nästan värre än Totajmer!
    Vaddävvvahh....
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-26 22:40:56 följande:
    Jag har skrivit till dig på Fejjan. SVARA
    Fan vad impad jag är lillskiten Så himla duktig du är.{#emotions_dlg.flower}
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-26 22:51:35 följande:
    Fickeficke har fiskat efter beröm, helt öppet på Totajmers profil,  du är inte utanför
    Se, det är inte bara jag som är helt shameless *proud of the prodigy*
  • 2timearound

Morning luder Solig

• 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 08:37:38 följande:
    Hej min skabbiga apa
    *kliar mig*

idag ska jag jobba hela dagen *uuuuuäääääähhhhh* 
Svar på tråden The return of the Lolilla