Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-10-27 10:20:38 följande:

Nej, det är typ du och jag som inte har det... Märkligt. Hur hamnade VI här?

jag har alltid hävdat att min rätta plats är hos de Allvarliga och inte med dårarna här. Men det är som en drog......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:21:08 följande:
    HAhahahahaha 2dyn låter ganska mjukt och fint"...Mjo om man sjunker i den!! 
    Sånt gör min förbannad, alltså. Man kan inte göra så mot ett oskyldigt barn.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 10:22:41 följande:
    och min rätta är med vänner av kött och blod, inte freaks på internet... *också drogad*
    Fast de är ju bara hittepå.........
  • 2timearound

Jag började göra en fotobok till lillen i går. Det blir jättefint. Jag gjorde en till stora för några år sen, kul för dem att ha sen, jag printar liksom aldrig bilder längre så det är ett bra alternativ.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:24:49 följande:
    Åhåhååå...Någon som minns att jag berättade om Tor? Svägerskans styvpappa som dog för några veckor sedan? Han började må illa på kvällen och dog på natten. 28 år gammal utan förvarning. Någon har stulit hans minnessten fick jag veta precis. Det finns människor som är helt utan samvete. 
    Ja. I förrgår var det någon som stal en enkel rygga med en filt och en griptång från lindas handikappmoppe utanför butiken. Vem snor från en bortgången eller handikappad liksom?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:31:42 följande:
    Jag har en teori. Kvinnan i drömmen kanske är "jag"...Jag har alltid undrat hur någon som jag kunnat snärja en så underbar människa som M och få ett så vackert barn. Jag känne rinte alltid att jag förtjänar det. Ibland är jag rädd att jag saboterar för mig själv med mitt jäkla humör och oftast kommer jag inte på hur tjurig jag varit förrän i efterhand. Det är en möjlighet att kvinnan i drömmen är mitt eget onda jag och den öppna dörren symboliserar min oförmåga att stänga ute den delan av mig själv som jag önskar att jag kunde kontrollera.... *djup tänkare* 
    Har apoteket slut på lithium?

*skojar förståss*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:34:19 följande:
    Det kan också röra sig om en djupliggande rädsla för att skaffa lugg i framtiden. 
    Lugg is tha shit!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:38:23 följande:
    *ASG* Ja M....lämna din marsglass i frysen och stick och jobba. Gör det....sick sob. 
    huh?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 10:41:49 följande:
    ja alltså risken finns att den inte finns kvar... 
    Jaha....hahahahaha! Det känns överhängande på något sätt.
  • 2timearound

I dag skulle min mamma ha fyllt 60 år (jag är inte ledsen alls, behöver inga klappar)

Skål

Svar på tråden The return of the Lolilla