Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Der Ficker skrev 2010-10-27 08:41:47 följande:
    Vad ska du äta till frukost?
    Det är redan klart. Kaffe ( ) rågkusar med philadelphia och rökt skinka, mycket gurka och sen en halv grape. Du?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 08:51:30 följande:
    Tror det blir en banan och yogurt, har fan inget bröd
    Det är väl jättegott? Kan du inte ta fram nån bulle ur frysen då? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 09:02:29 följande:
    jahaja
    Varfan har du varit?!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 09:18:13 följande:
    Legat i sängen och bölat i två dagar så M har fått vara hemma från jobb. skadat!
    Varför? Vad har hänt? Jag måste åka till butiken nu, men jag loggar in när jag kommer fram. *klappar*

Om du läser om Nicket och Jazzas äckligheter lite längre bak så blir du nog ändå lite uppmuntrad.  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 09:24:32 följande:
    Det har inte hänt ett smack och det är nog det som varit problemet. Jag har haft så vansinnigt fullt upp nu i 4 månader. Det har varit flytt och födelsedagar och krav från höger och vänster och saker som måste fixas osv osv samtidigt som det är som det är med en del människor i min omgivning. Det hann ikapp mig när jag satte mig ner  Nu ska jag läsa äckel!! 
    Ok Skönt att du mår bättre iaf.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 09:57:54 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m55274354.html

Nu tyder vi min dröm ok? 
    Men fy! Skrikandes Jag kan tyvärr inte bidra med nån input, men vissa här lider av svårartad MSS och kommer säkert kunna hjälpa dig.
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 10:01:35 följande:
    Jag vill dricka julsnapsar med dig och äta skumtomtar och pepparkakor med ädelost. Kan du inte komma hit? Jag bjuder på cigg också. Kan få tag på gräs om det behövs.
    Så....hon får komma? Men det passar inte att komma hit och göra allt det där och gå på julmarkanad.
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 10:04:00 följande:
    Hon plockar upp dig på vägen! Klart du ska med!
    Nej, jag är inga sloppy seconds. Jag vill bli frågad FÖRST. Annars kan det vara.......
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 10:04:14 följande:
    Ja
    Åhhh grattis Mami! Välkommen till vår elit-klubb! Vad mysigt att du ska bli mamma.
  • 2timearound
    Der Ficker skrev 2010-10-27 10:05:13 följande:
    Jag har för fan frågat dig tidigare men duy har inte tackat ja
    *selektivt minne* Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla