• M C

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-03-31 09:03:15 följande:
    Din bgajskorv! Jag skulleju duschat om jag luktat illa såklart Men eftersom jag tänkte träna ikväll när jag är klar i skolan så tänkte jag skita i det nu på morgonen
    Bajskorv. *rättar*
    Ja, gör så du. Har hört rykten om folk som faktiskt inte svettas som grisar på nätterna. Sån tur har inte jag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Skrev på FB.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-31 09:18:45 följande:
    Du har säkert redan prövat men jag *tipsar* ändå.  Sov med bara påslakan, utan täcke. Då slipper man värme men kommer även undan från drag tycker jag.Har problem med det ibland, det går i vågor. Nu när jag är gravid är det ett helvete. Varm ena stunden så man vaknar i en pöl och fryser nästa...
    Nej, då blir jag kall om ryggen och då blir det ryggskott. Har testat. Sover med benen i fria luften nuförtiden, det verkar funka bra.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-31 09:29:41 följande:
    Oj då! Vad skönt att du har hittat något som funkar! Nu är det dags för plugget. Astrött....Ha det!
    Vik hädan skrev 2010-03-31 09:29:33 följande:
    Jag svettas väldigt liteFy fan, nun måste jag iväg till skolan
    Galoppera iväg mina små söta plugghästar! Flyg som vinden, gör ert jobb och titta inte för mycket på de söta nördarna omkring er!{#lang_emotions_heart}
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-31 11:17:40 följande:
    Nu sitter jag i en nästan tom datorsal i skolan och skalade precis en apelsin, då hörde jag nån gäll äcklig röst säga "Man får inte äta härinne!!! Jag får faktiskt allergiska reaktioner av apelsin!!!" Rösten kom från en överviktig brud i glasögon, flottigt hår med utväxt, fula kläder och dålig hy.
    Fråga varför hon är ute bland folk öht.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-31 12:22:29 följande:
    Nej, en fin tight liten mus med rosa parts. Det är vad jag har.
    Jag har en fungerande apparat.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-31 12:32:06 följande:
     föt det! Is it pretty?
    Den fungerar, det är huvudsaken. Hur den ser ut vet jag faktiskt inte, går inte runt och glor i puppan direkt.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-03-31 12:34:39 följande:
    Bullshit, jag tror alla kvinnor vet hur deras fitta ser ut
    Hårig?
  • M C

Ikväll kommer svärbitchen, jag har vilda planer på att bryta benet eller nåt nu.

Syrenerna blommar när jag fyller år, jag älskar syrener!

• M C
    2timearound skrev 2010-04-01 10:52:11 följande:
    Undrar när MC kommer och uppdaterar ts?
    Var det du som snodde 10 000?
Svar på tråden The return of the Lolilla