Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-11-09 16:14:09 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-84/m55513222.html
    Kan ni inte gå in där och kyssa i pricken som inte har någon skrift? Snälla söta rara med socker på toppen?
    Fan vad töntig du är nu. Men jag gjorde det ändå, för att jag är medgörlig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-09 16:30:01 följande:
    Hmm, nu såg jag att annonsen till tjänsten jag sökt, ligger ute. Alltså, de har lagt in den, igen, för att den skall publiceras nu, igen (den har inte varit borttagen, men när det uppdateras med jobb, så hamnar ju gmla längre bak) Hoppas att det bara betyder att rekryteringsfirman vill ha ett stort antal kandidater att presentera och inget annat.... Sista ansdag är 30/11 och har varit det, hela tiden, så eg är det inte konstigt, men lite sådär kändes det.
    Vafan?

......
    Jag har precis köpt en jättefin röd skjorta. Lite bohemisk, kommer bli jättesnygg till tighta jeans och mina favvo-stövlar.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

MARA! Fucking brilliance at its best. SJÄLVKLART var du tvungen att blanda in mig i snusket..... självklart.

Skål

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:39:03 följande:
    Jag är både mållös och imponerad på en och samma gång.
    Mållös för att hon har en uncanny förmåga att läsa dina tankar......?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-09 16:40:44 följande:
    OMG...om ni bara visste hur glad jag blivit av att läsa ikapp idag. Ni är inte KLOKA!
    Nej. Idag har de varit sällsynt "dåraktiga" faktiskt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 16:42:09 följande:
    Nej, snarare för att hon de facto höll vad hon lovade och skrev en inledning på en novell. Den energin och handlingsförmågan skulle jag gärna ha bland mina anställda. :)
    Tja....i det här sällskapet håller vi vad vi lovar. *tänker på middag i Freddans nya hus*

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-09 16:45:20 följande:
    Nu skall jag steka pannbiff till familjen, sen dra och träna. Är på sällsynt dåligt humör, idag och inte blev det bättre DICK!

Ha en bra kväll, alla
    *kramar * Vill du ha samtal sen?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 17:01:08 följande:
    Tackar. Jag slänger ihop kapitel två lite senare. Jag är själv nyfiken på hur det ska sluta. 
    Vilken cliffhanger. Jag hade tänkt dissa er i kväll, men nu kommer jag ju att vara så nyfiken så jag kommer inte kunna låta bli att titta in.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-09 17:14:15 följande:
    lokisse skrev 2010-11-09 16:44:46 följande:
    en gang rakade timern lova att vi skulle fa komma hem till henne och käka... hon renoverar än i dag
    Jag som trodde att det var en planerad renovering!
    Jag var bara ARTIG!
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-09 17:16:09 följande:
    Vill du ha vårt lösvirke? Bohem chic har väl sånt?
    Factory Vintage om jag får be.....
Svar på tråden The return of the Lolilla