Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-10 18:49:45 följande:
    Hahaha :´)  Har du varit på konstutställningen nu? 
    Ja Det var faktiskt jättekul, de hade gjort det så bra idag. Det fanns ett helt rum med "skog". Luktade underbart, bilder på svampar, ekorrar och massa fint bland barr, löv, pinnar och mossa. 

Sen gjorde vi en tipspromenad och svarade på 13 frågor och Alice kunde varenda en. Jag var helt golvad.

Sen åt jag såklart en bulljävel så nu är jag fetare än i morse.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 18:52:31 följande:
    Det hoppas jag också. Jag är så himla trött i brallan. 
    Mycket onanerande till novellen?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 18:55:35 följande:
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:54:01 följande:
    HAHHAHA
    Oh tyckte ni att den var upphetsande? Själv tyckte jag att den var fin. Jag började på julkalendern idag. 
    Ehhh......ja gud ja. Jätteupphetsande. Vet inte var jag ska ta vägen med alla känslor faktiskt. Drömmer

VARFÖR HAR JAG INGA RUTOR?! Blir jag straffad idag igen?! Är det blygdläpparna eller klänningen den här gången? Skrikandes
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:59:13 följande:
    Vad för jävla rutor??

Apråpå inget, så sitter jag och youtubesurfar, och hamnade plötsligt här:

" target="_blank">

Jag kan inte se smileys, kursiv stil och allt i den raden. *irri*

Vad konstiga saker man är tacksam för ibland. Jag är tacksam över att masken inte kom förra veckan när jag hade skurit av mig halva fingret och hade förband. Hur hade jag då städat? *says thanks*

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-10 19:01:02 följande:
    Totajmer: Vad är det för rutor du inte har? På magen, eller?
    Nej där har jag verkligen inga Eller en enda dårå...........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 19:11:39 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-122/m55526909.html

Vad FAN??? Varför gör man så??? Det ställer ju verkligen bara till enorma problem. 
    Jag orkar nog inte med nån jul i år. Vill inte jobba julafton för 10:e året på raken...........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 19:14:38 följande:
    Nej fy fan i helvete gör inte det!!! Ingen möjlighet att vara ledig?
    Not really. Nu ska jag äta. Later!
  • 2timearound

Bam har lagt ut våra personuppgifter på Maze idag igen. Nu nämns vi vid våra hela namn och det är "skitsnack" som kopierats ur fb-gruppen. *suckar* Jag blir så sjukt less på hennes malande och malande. Orka liksom? Jag orkar knappt bry mig att hon lagt ut mina p-uppgifter igen, för jag är så trött på henne.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 23:00:18 följande:
    Va?!?!
    fb genast
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-10 23:01:51 följande:
    Hon inser inte att det är sig själv hon ställer i sämst dager? 
    åja, just nu ligger mitt namn ute för allämn beskådan, så jag skiter i vem som framställs såmst. Dessutom måste hon väl fatta att alla inser att det är hon själv som skickat mailet?
Svar på tråden The return of the Lolilla