Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-10 17:17:15 följande:
    Jag hade löss när jag var 10. Alla i stallet fick det. Jag hade hår ner på låren och det var tjockt som fan. Minns än idag att mamma kammade och tvättade från 07 på morgonen tills hon åkte och jobbade klockan 20 på kvällen. Och så JÄVLA ont i nacken jag hade. 
    *panik*

Nej, nu lämnar vi det här. Jag ska laga mat snart. Eller, steka potatisbullar menar jag.............Skäms 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-10 18:28:22 följande:
    Alltså, de tricken funkar inte på mig... Jag gillar faktiskt inte barn, speciellt mycket... *hemsk*
    Jo, barn gillar du nog, bebisar är lite tråkiga bara. Vissa barn kan ju vara lite svårare att ta till sig, men alla är fina på något sätt. *pk*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:32:25 följande:
    Bebisar är skittråkiga
    En del är så jävla gulliga bara. Så fina när de ligger i sina vagnar och tittar på en och liksom rör fingrarna alldeles långsamt. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:34:05 följande:
    Söta ja, men hur länge orkar man kolla på dem? Kanske tre minuter.
    Sen kan man lukta en liten stund, och pilla på deras händer och tår.
  • 2timearound

Alla barn gillar mig. Jag har aldrig träffat ett barn som inte gillar mig. De kanske känner att jag är "på deras nivå" på nåt sätt?

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:39:09 följande:
    Får jag berätta en obehaglig sak?

Det kom ju nån svensk TVserie för kanske 15 år sedan, där man gjorde reportage om olika "kända" spökerier i landet, alltid med lite dramatiserade filmsnuttar också.

I ett avsnitt handlade det om något gammal slott eller herrgård, där en elak kvinna som levt på 1500-talet spökade. De berättade att hon var en sjuk sadist som bruikade roa sig med att klippa fingrarna av småbarn, med sax.

Ända sedan jag såg det programmet får jag lite obehag av småbarns fingrar. Inte för att jag tycker de är äckliga, utan de får mig alltid att tänka på hur hemskt det skulle vara om någon kom och klippte av de sköra små fingrarna med en sax.
    Kallas väl tvångstanke Men en riktigt hemsk sådan var det verkligen. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:41:29 följande:
    Många barn gillar mig med, av nån konstig jävla anledning. Kanske för att jag inte pratar bebisspråk med dem eller ojjar mig över hur söta och små de är eller överdriver när de ritat nån ful teckning
    Kanske. Men jag är faktiskt intresserad av dem. Tycker att det är roligt att prata med dem. Men jag är typiskt vuxen också, inget bebisprat.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-10 18:42:18 följande:
    Oj, vilken konstig situation....
    Eller sitvation.......som jag har läst flera gånger på forumet de senaste dagarna.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:44:25 följande:
    Det är mest när de spretar med fingrarna som tanken kommer. Inte sådär till vardags, när man håller dem i handen eller dyligt. Usch det är vidrigt, jag önskar jag aldrig hade sett det programmet.
    Gå till en hypnotisör. De fixar bort det direkt. jag kommer vara tvungen att gå tillbka till min nu. Eftersom hjärtklappningen har kommit tillbaka. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-10 18:44:46 följande:
    Du får väl ta ett initsiativ och säga från!
    Jag borde piska svinen med den här. 

FRIvilligaSTAvningsPOlisen

Svar på tråden The return of the Lolilla