-
jag blir mest trött faktiskt.SimplyTheBest skrev 2010-11-10 23:06:14 följande:Jag vet inte hur jag ska reagera. -
Det är så sjukt osexigt och avtändande. Du sa det bra, Gullan, som ett svartsjukt gammalt jävla ex man aldrig vill se igen liksom.
-
Morning

Nu lägger vi det där bakom oss. Konversationerna som var kopierade är över ett år gamla och dessutom ihop kilstrade flera stycken olika. Allt det där är redan sagt och vädrat och är i dagens läge faktiskt helt ointressant.
Mycket vatten har runnit under broarna sedan dess och jag orkar faktiskt inte bry mig det minsta lilla. Jag orkar inte ens bry mig om att hon gång på gång lägger ut mitt namn. Om det gör att hon mår bättre så får hon väl fortsätta dårå.
Hoppas ni mår bra, alla.
-
Nu vill jag genast ha en förklaring till det här.
min tjej och jag skulle ha en 69 men det blev en 71 men hon är gravid HJÄLP!
Jag måste vara helt dum i huvudet, man jag kan inte fatta var killen menar.
-
Varför frågade jag ens?
Ni är ju lika stofiliga som jag. Hur kunde jag tro att ni skulle veta. 
-
Vaa?! En till tråd Mara?
Jag är full av energi idag, känner mig glad, jag skiter i det där.
-
Kan vi inte bara lägga det här bakom oss? Vikan väl sluta spela henne i händerna? Please, please, please......?
Jag är nöjd med utvecklingen, hon högg sig själv i benet, resten kan vi ta privat.
-
Omfg.SimplyTheBest skrev 2010-11-11 10:15:35 följande:Jag har precis druckit Nutrilett. Det är inte gott.
Varför gör du så mot dig själv, självhatare?!
Om du vill gå ner i vikt, får du göra det "the real way". VV är det enda som funkar. -
*asg* Vilken jävla bra idé! Bara glass liksom......Mariohnym skrev 2010-11-11 10:19:12 följande:Ett ännu bättre tips är att blanda med glass och skippa att hälla i pulvret öht. -
Jag vill prata om mina nya jeans. De är assnygga. Jag trodde nästan inte att det var möjligt att vara snyggare än igår. Men det var det.