Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-09 11:36:33 följande:
    Precis...världsliga ting som topplistor kan väl knappast du bry dig om. : )
    Nej. Du är ju bara trea på min så jag fattar att jag aldrig kommer komma högt på din.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 11:57:23 följande:
    Frågan är bara om jag har ngt för att jobba upp mig till förstaplatsen? :)
    HAHAHA! Jadu...........det var en jävligt bra fråga faktiskt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-09 12:10:23 följande:
    2timern, vet du om det finns några ljuskällor till fönster som är lite coolare än "två likadana som hänger på samma höjd"? Alla grannar har antingen det eller en stor feting på fot i sina köksfönster. Jag vill inte ha så. Jag vill ha mer glittrigt, fler små källor som skapar en ljusridå. Det är ett norrfönster så jag kan inte ha blommor där och gardiner tar bort allt ljus. Tänker INTE hänga upp ett nät där. Det är B.

Ska börja leta nu, men om du vet om en sån lampa sparar du rätt många timmar åt mig.
    Jag ska äta lunch nu  men ska fundera sen.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 12:10:52 följande:
    Vid närmare efteratanke så är jag nog nöjd med tredjeplatsen, eftersom den borde innebära att du är lagom mycket efterhängsen.  ;)
    Ja det blir nog bra ska du se.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-09 12:44:14 följande:
    Hej hej, vad gör ni?
    Dricker kaffe. Väntar på att surfdatorn ska bli ledig så jag kan fundera på MCs "problem". Sen undrar jag vad lumumba är.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-09 12:52:29 följande:
    Varm choklad och nån sprit. Jag föredrar blanksprit, men konjak eller wiskey går bra det med - efter tycke och smak. Man blir varm av den.
    Aha. Låter gott.

Svara nu era gamla haggor.

vad tycker ni äldre kvinnor om att vi unga män finner er attraktiva?
  • 2timearound

Jag funderar på att ta ett jobb. Vilket som helst faktiskt.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 13:22:14 följande:
    Du har ett jobb? 
    Som jag känner att jag inte tycker om.
    Jazza skrev 2010-11-09 13:22:19 följande:
    Du har ju två
    Ja, det andra blir ett problem om jag tar nåt 9-5 jobb. Noll (0) flexibilitet kommer det att bli.
Svar på tråden The return of the Lolilla