Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-11 15:54:16 följande:
    Det räcker med att du får njuta av mig här.
    Ja, du har så rätt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 15:57:52 följande:
    2timearound skrev 2010-11-11 15:54:57 följande:
    Ja, du har så rätt.
    Jag föreställer mig er två på samma äldreboende när ni blir så gamla om 5- 6 år. Båda två gaggandes på varsin sida av ett jättestort bord. Ni kan inte leva utan varandra och vägrar erkänna det. Bara tjafsar och bjäbbar!

- "Vad du ser gammal ut kääring"

- "Det säger du inte en gång till för då bannemej" *viftar med saltkaret*

och ändå är 2timern borta från sitt rum varje kväll när det är dags för medicinen för då sitter hon sött inne på justus rum och har hjälpt honom att tvätta lilljustus och hällt upp ett glas saft Hjärta 
    Hahahahahahaaaaa!

Jag har så tråkigt...........   jag vill eg ha en paus från fl, men jag har liksom inte kraft att hålla mig borta. *suck*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 16:02:35 följande:
    Jag kan binda fast dig i mitt förråd. Där kan man inte tjatta i internet! 
    Det vore en befrielse faktiskt.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 16:03:54 följande:
    Jag skulle givetvis ge dig mat varje dag. 
    Jag känner at det nog inte är nödvändigt. Vi kan säga varannan.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 16:12:03 följande:
    jag funderar oksa pa att ge mig av en sväng eller tva. tycker inte om att bli upringd helt enkelt
    Jag är mer less på all tid som går åt.....det blir som ett beroende liksom. Jag behöver ta mig ur min apati.
  • 2timearound

Jag är asless på er och kommer inte att sakna er alls Drömmer

• 2timearound

Alltså......mina tvivel på min närvaro här ledde mig till att läsa vad jag har diskuterat i början av tråden. Döm om min förskräckelse när jag trycker på "visa endast" läser några sidor och inser att EXAKT samma saker dryftats. Hela tiden. I över ett år. På precis samma sätt...............

*matt*

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 21:44:37 följande:
    och jag!
    Allt fokus på oss, tack!!!

Fuck, vi är så bra, va. God, vad vi kommer få de nya jobben!
    Lycka till darling om du har tur finns en överraskning i postlådan när du kommer hem.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:24:51 följande:
    Trosor igen?
    Använda den här gången
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 22:23:50 följande:
    ROA MIG!
    Jag har klippt naglarna och det är jätteskönt. *roar*
Svar på tråden The return of the Lolilla