Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-11 22:27:11 följande:
    Åh, tack! Jag har myror, så då kan jag lägga dem i vägen...
    Fast nu fattar jag inte. Myrorna fastnar väl redan i dina snigelspår? .-?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 22:27:21 följande:
    vad gör ni skunkar?
    jag är bjsnödigt arg
    På telefonsamtalet eller kärringgubben på CM?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 22:28:03 följande:
    Tånaglarna då förstår jag.
    Åh! Bra idé du hade där! Men nej, fingrarna. Nu är jag sådär asasnabb när jag skriver igen och det blir inte fel hela tiden Snyggt är det också.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 22:29:09 följande:
    timern har mask
    Nu tar du tillbaka det där på en gång. Alice har mask, inte jag. Och de är döda nu dessutom. *klargör*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 22:31:41 följande:
    timern har (död) mask (i familjen)

Jag ska gå till CM och argumentera  emot dig. Bara för att.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:34:38 följande:

Hur var skjortan?

Idag har mami shoppat till mig, vi gick loss på Lindex. Jag fick två klänningar (vardags) en skjorttunika och en jeansjacka (I know) som är skitcool, mer som kavaj eg.

Visste väl att det fanns en anledning till att du åkte "för att umgås" med dina päron. Så jävla slug alltså.....

Skjortan var jättejättefin, jag kände mig som en cooling. Tyvärr var det inga snyggingar i butiken idag, men några fulingar uppskattade det de såg. .-D
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:35:54 följande:
    Ge mig några tips om hur man orkar med vardagskvällarna och nätterna när man har en son som vaknar en gång i timmen och är vaken 15-60 minuter varje gång. Kväll/natt efter kväll/natt... Som extra krydda kan nämnas att det bara är mamma som duger vid dessa tillfällen ....inte jag.
    Ibland hjälper det att ändra rutinerna. Men min bästa tröst var alltid att inga faser räcker speciellt länge. Det gäller även de faserna där allt fungerar som smort förstås. Tyvärr. Men det är en tröst när saker är åt helvete. Det kommer att gå över.

Men igen, se över rutinerna och se om det kanske är dags att ändra något. Han kanske sover för mycket på dagen. Eller så sover han för lite och har svårt att falla i djupsömn pga det. *styrkekjamar*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:38:06 följande:
    A soklar case of Pärlor för svin, alltså?
    Nja, att kalla fulingar svin tycker jag är att gå lite långt........de har väl också känslor? Och kanske vackra kukar?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:41:00 följande:
    Funkar inte...mitt samvete håller mig vaken ändå.
    Notera att jag var den enda som orkade ta dig på allvar och faktiskt skriva ner nåt råd.
Svar på tråden The return of the Lolilla