Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-11 22:44:27 följande:
    Men gud, usch! Vad har tagit åt dig?
    I´ve gone soft. Jag vet, det är förskräckligt. Min mojo är borta, jag tappade den någonstans och kan inte hitta den igen. Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:44:00 följande:
    Han sover antagligen för lite på dagarna, men han har för kul på dagarna för att vilja sova. Nåja, det går över nån gång men det börjar kännas jävligt tungt att vara på helspänn hela tiden. :)
    Samsova?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:47:35 följande:
    Vi måste hitta den, detta håller INTE!
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 22:47:37 följande:
    Leta upp den! PRONTO
    Ni får ta mig som jag är otacksamma jävla kukhäxor. Ibland är jag snäll.......så är det bara. Fucking deal with it.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:44:00 följande:
     Nåja, det går över nån gång men det börjar kännas jävligt tungt att vara på helspänn hela tiden. :)
    Sven Justus skrev 2010-11-11 22:48:29 följande:
    Skitsamma, det löser sig till slut.
    Freddan. Du får också gnälla här. utan att behöva släta över.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 22:49:43 följande:
    Ska faen ta ett järn.
    Tack vännen! Nu kan jag öppna ögonen igen.
  • 2timearound

Ni som tycker att jag är för snäll, missade ni länken jag lade alldeles nyss? Det var inte snällt alls, det var riktigt ondsint faktiskt.

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 22:54:37 följande:
    Varsågod. Får jag kinesa hos dig? Vi kan sova skavfötters vettja.
    Meh! Klart. Men jag vill sova nära, nära och kela.

Om du tycker det känns konstigt så har jag en hel gäststuga som du kan ha för dig själv.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:57:35 följande:
    Seriöst, det har nyss varit ett väpnat rån i vår lilla lilla affär Vi bor alltså i ett pyttelitet svenneområde med en skiten närbutik, som ngn jävel bestämt sig för att råna ikväll. Jag lider så in i hell med tjejen som jobbade idag. Min granne kom rakt in i massa snutar och hundar och junk, liksom..... Asobehagligt!
    Var var irakiern?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 22:59:00 följande:
    Han sitter i mitt knä och äter popcorn
    Så han är in the clear då?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:00:45 följande:
    Nej, jag kom inte hem från träningen förrän 21,20 och min granne hade gått in 20,40, då var ju rånet utfört. Alltså har han inget alibi för tiden.
    Ta ett mugshot och gå ner och visa bruden på en gång!
Svar på tråden The return of the Lolilla