Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-12 11:57:37 följande:
    Jag kan också sjunga. Tro det eller ej-. Det är enda gången jag inte har mesröst. 
    Sjung för mig.

Nu är jag snart klar med alla mina sysslor. Då kan askungen äntligen bli den prinsessa hon eg är igen. .-D 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 12:05:00 följande:
    *sjunger julsånger*

Vad skönt. Vad ska du göra i helgen?  
    2timearound skrev 2010-11-12 10:27:20 följande:
    I morgon kommer det hit ett par som vill bli "vuxna".  Då umgås de med oss...........Drömmer Det är vad jag kallar en klassisk "komplilämpning" Lolillastyle. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 12:25:28 följande:
    Hahaha du kan hålla vuxenskola? Jag vill inte bli vuxen så jag kommer EJ. 
    Nja, jag känner mig också rätt kluven till det där. Lite smickrande att de tycker att vi är goda föredömen, men äckligt att de tycker så också.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 12:41:34 följande:
     FLICKÄGG?  
    *undrar om maskar har flickägg*
  • 2timearound

Åhhh......fy fan. *lite illamående*

Jag ligger med flera av min man kompisar..

Tänk att vara "den där tjejen/sambon/hustrun" alltså.......hua.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 15:06:15 följande:
    Ordet "spermahink" comes to mind. 
    Men de sviniga karlarna alltså. Skrikandes Jag är typ.....mållös för första gången på ett tag. Poker? Minigolf?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 15:08:27 följande:
    Vad hände med runka bulle, liksom?
    Hon verkar ju vara en jävla bulle. Som de är kära i? Jag dör.
  • 2timearound

Men det är ju så konstiga relationer. Jag undrar var de här människorna finns nånstans? Känner ni eller misstänker ni att några i er omgivning liksom LEVER så här? Eller märks det inte?

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 15:11:20 följande:
    Jag förstår att du gör det
    Tycker du att jag är pryd? Är det jag som är konstig och vaniljig?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 15:12:37 följande:
    Hur ofta pratar du med folk om ert sexliv? Dvs om ngn av er gillar att bli bunden eller smiskad med ostyvel, eller sånt?
    Men fatta att sitta på en middagsjävel där 5 av snubbarna knullar med dig och du sitter och konverserar deras respektive? Absurd.

Tyvärr har jag varit på ett bröllop där jag har legat med 4 st närvarande och velat ligga med en 5:e men det är ju nåt helt annat. Det var ju inte samtidigt........... *fransk slyna*
Svar på tråden The return of the Lolilla